h1912 1 656 Del Skrevet 29. April Del Skrevet 29. April 10 timer siden skrev Pompel: lov å diskutere VARbruken i VAR tråden vel ? Absolutt, men som du sier, det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig, og det gjelder jo forsåvidt deg også. Dersom DU tar initiativet til å få på plass noe, så skal du se at dine tanker blir reelle. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 941 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April Flaks vi har det perfekte systemet hos oss paret med de beste dommerne for sånn er ståa i bakgårdsligaen premier League: 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 478 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April 4 timer siden skrev Styrmann: Flaks vi har det perfekte systemet hos oss paret med de beste dommerne for sånn er ståa i bakgårdsligaen premier League: Helt gratis å oppgradere, men det trenger tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 503 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai https://www.tv2.no/sport/fotball/kraftige-reaksjoner-da-blir-jeg-sjokkert/17696459/ Venter på Posses analyser av denne. Dette ser jo direkte latterlig ut! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 656 Del Skrevet mandag kl. 15:51 Del Skrevet mandag kl. 15:51 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 872 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden På 29.4.2025 den 9.15 skrev Pompel: Har ikke noe om å lese om VAR, handler om hva vi totalt bruker energien på. Jeg har savnet i mange år at SS har en sterkere stemme også mot egen klubb og ikke kun nff og var (hater begge selv) . Lov å uttrykke misnøye fra feltet mot egen klubb også….ikke kun dialog bakmøullede dører… lov å diskutere VARbruken i VAR tråden vel ? Barberte balla og limte håret på brystet til spillerne i fjor, men det hjalp ikke dessverre. Med VAR har jeg kompetanse og en løsning (avskaffe), med Stabæk så veit jeg neimen ikke hva vi skal gjøre. Skal jeg kjefte så bør jeg helst komme med et forslag til løsning i hvert fall. Håret var tydeligvis ikke problemet. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå