Blaakækse 487 Del Skrevet i går, 10:13 Del Skrevet i går, 10:13 Noen med litt peiling som kunne lagd noen stickers for Spiten basert på en av disse? Hadde klink kjøpt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 755 Del Skrevet i går, 10:48 Del Skrevet i går, 10:48 3 timer siden skrev Torres: Klink fem kamper i Moss også vel? Kanskje kanskje til og med mer? For meg er denne styggere Spiller ikke for Stabæk, mao går han fri! Men enig, styggere! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 490 Del Skrevet i går, 11:11 Del Skrevet i går, 11:11 2 timer siden skrev Blaakækse: Noen med litt peiling som kunne lagd noen stickers for Spiten basert på en av disse? Hadde klink kjøpt likheten ble kanskje ikke den beste (og hjelmen er litt merkelig) men.... 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 173 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 11:21 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 11:21 Så lenge det ikke står SS på flyet så går det vel greit 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 487 Del Skrevet i går, 11:39 Del Skrevet i går, 11:39 27 minutter siden skrev @ringo: likheten ble kanskje ikke den beste (og hjelmen er litt merkelig) men.... Pen, Oskar «Spitfire» Nysæter på bånn og litt mer likhet så er den helt rå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 287 Del Skrevet i går, 11:42 Del Skrevet i går, 11:42 3 timer siden skrev Torres: Messenger_creation_19B2BA9C-BB05-454E-9609-FB3859055A24.mp4 4.19 MB · 0 downloads Ja hvis ikke dette også blir 5 kamper så skjønner jeg ingenting. Denne er like ille hvis ikke verre 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 081 Del Skrevet i går, 11:58 Del Skrevet i går, 11:58 Spiten får min støtte og står i han. Kult med noen som går frem med brystet frem i en alder av 17 år. Får håpe han kommer sterkere ut av det. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå