arni 10 396 Del Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Sier til klubbsiden at spillerne var på 80-90% av sin kvalitet hele kampen og da går det galt. Vel, det er noe som heter forberedelser til kamp 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 564 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 2 timer siden skrev arni: Sier til klubbsiden at spillerne var på 80-90% av sin kvalitet hele kampen og da går det galt. Vel, det er noe som heter forberedelser til kamp Selv på 60-70% skal vi slå Rævfoss 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 751 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Wålemark fremstår pt som den beste garantisten for OBOS spill også i 2026 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 855 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Jeg så kampen i opptak! Synes vi viser prov på godt spill, men ikke påskrudd på siste 1/3 del! Ei heller på målet til Raufoss! Synes ikke dette er så bekmørkt som alle Wålemark haterne skal ha det til… vi slapp inn ett mål på feil tidspunkt som endret hele kampbildet, så sløste vi på sist 1/3! Hadde vi satt en hadde vi nok fått moment. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 550 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 17 minutter siden skrev blaasoldat: Jeg så kampen i opptak! Synes vi viser prov på godt spill, men ikke påskrudd på siste 1/3 del! Ei heller på målet til Raufoss! Synes ikke dette er så bekmørkt som alle Wålemark haterne skal ha det til… vi slapp inn ett mål på feil tidspunkt som endret hele kampbildet, så sløste vi på sist 1/3! Hadde vi satt en hadde vi nok fått moment. Godt at Wålemark var mye mer kritisk og misfornøyd enn deg etter kampen. Se Miøen intervjuet. Ingen avslutninger innenfor stengene på 90 min, kjedelig å være Raufoss keeper😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 564 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 19 minutter siden skrev blaasoldat: Jeg så kampen i opptak! Synes vi viser prov på godt spill, men ikke påskrudd på siste 1/3 del! Ei heller på målet til Raufoss! Synes ikke dette er så bekmørkt som alle Wålemark haterne skal ha det til… vi slapp inn ett mål på feil tidspunkt som endret hele kampbildet, så sløste vi på sist 1/3! Hadde vi satt en hadde vi nok fått moment. Ingen avslutninger på mål mot selveste Raufoss, er ikke prov på godt spill for meg. såpass forventninger skal vi ha, selv på en rævva dag. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 855 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 10 minutter siden skrev Pompel: Ingen avslutninger på mål mot selveste Raufoss, er ikke prov på godt spill for meg. såpass forventninger skal vi ha, selv på en rævva dag. Godt spill måles ikke i avslutninger på mål! Det var en del samhandlinger og spill frem til siste 1/3 som vi ikke har hatt i år! Så skriver jeg også at vi ikke er påskrudd siste 1/3, og at en ikke kan være fornøyd der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 396 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 3 minutter siden skrev blaasoldat: Godt spill måles ikke i avslutninger på mål! Det var en del samhandlinger og spill frem til siste 1/3 som vi ikke har hatt i år! Så skriver jeg også at vi ikke er påskrudd siste 1/3, og at en ikke kan være fornøyd der! Når treneren selv sier at samtlige spillere leverte godt under pari, sier det det meste om samhandlingen og kvaliteten 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 564 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 22 minutter siden skrev blaasoldat: Godt spill måles ikke i avslutninger på mål! Det var en del samhandlinger og spill frem til siste 1/3 som vi ikke har hatt i år! Så skriver jeg også at vi ikke er påskrudd siste 1/3, og at en ikke kan være fornøyd der! Men hjelper med avslutninger på mål opp mot å score selv..,men den samhandlingen og spillet kommer ikke av at vi var no spesielt gode heller at motstanden var dårlig. Pr nå skal samhandling og spill forventes å sitte mye bedre. Er min mening. Tenk så bra samhandlingen og spillet hadde sett ut om vi kjørte en kamp mot Lommedalen typ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 659 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 10 timer siden 27 minutter siden skrev blaasoldat: Godt spill måles ikke i avslutninger på mål! Det var en del samhandlinger og spill frem til siste 1/3 som vi ikke har hatt i år! Så skriver jeg også at vi ikke er påskrudd siste 1/3, og at en ikke kan være fornøyd der! Så er det lett å gå seg vill i oppfattelsen av "godt spill" gjennom balltrilling (uten å skape avslutninger på mål..) Var det "godt spill" av Stabæk som klarte å trille ballen mye mellom egne spillere frem til ca 25 meter foran målet til Raufoss? eller Var det "godt spill" av Raufoss som la seg ned og lot Stabæk trille ball mellom egne spillere frem til ca 25 meter foran målet? Er redd det handler vel så mye om punkt 2 Kjenner mye av dette "gode spillet" fra i fjor, der vi møtte lag som lot oss trille ballen uten at det var farlig, for så at vi enkelt ble kontret i senk. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico1 124 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 9 timer siden Coaching i post nord klasse. Helt krise hvordan han misbruker Olderheim og benker vår eneste stopper som holder OBOS nivå. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 564 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hvis vi ikke slår Kongsvinger hjemme, bør det være kroken på døra. Årets OBOS virker veldig svak bak LSK. Tidenes mulighet til direkte opprykk om vi bare opptrer nogenlunde som et ordentlig fotballag. Vi bør få inn en trener som klarer å få i hvertfall 60 % ut av denne gjengen. Wålemark får etter mitt syn kun ut greie resultater mot lag som Mjøndalen, Notodden og Skeid. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 794 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 5 minutter siden skrev FranckTheBank: Årets OBOS virker veldig svak bak LSK. Særlig Aalesund har vist potensiale selv om de er ustabile. Det samme gjelder i litt mindre grad Kongsvinger. Ut over det er det ingen som utmerker seg noe særlig, nei. Problemet vårt er at prestasjonene våre tilsier at vi skal være nærmere bunnen enn toppen av tabellen. Hvis vi mot formodning skulle finne en viss fasong og prestere noe i nærheten av troppens potensiale er opprykk helt klart innenfor rekkevidde. Pr. nå er det imidlertid bare tull å tenke på opprykk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå