Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke ta hodeskader på alvor da.. Ikke at jeg vet om det er noe sammenheng med forrige og denne, men er jo naturlig å anta. Er en uting i fotballen hvor lett man tar på slike skader 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Flem:

Kan vi ikke ta hodeskader på alvor da.. Ikke at jeg vet om det er noe sammenheng med forrige og denne, men er jo naturlig å anta. Er en uting i fotballen hvor lett man tar på slike skader 

Helt enig. Det var både ekkelt og stygt å se på. Dette kan fort skape langt fravær. Håper de sjekker ut dette med det største alvor. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solid omgang. Jada, Haugesund var dårlige, men vi er også bedre på en del ting i dag. Syntes også det er ganske tydelig at Olderheim er bedre i en sentral posisjon som i dag enn ute på kanten. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første ti og mot slutten av omgangen er vi ganske gode! Men vi har noen lange strekk hvor relasjonene virkelig ikke sitter. Blir for stor avstand mellom spillere. Dette kan vi absolutt ta, men jeg ville ikke vært for sikker på at 1-0 holder. Haugesund vil nok skru opp trykket også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Torres:

Fantastisk forsvarspill, noe av det dummeste jeg har sett. En lang uten noe vinkel, skal være det absolutt enkleste å forsvare seg mot. 

Vi eller FKH?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Norgesmesterskapet 2025
  • Opprett ny...