Hanse 3 991 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai 2 minutter siden skrev SAU: 6-2 Her var det en kamp imellom så ikke et ekte dobbeltoppgjør. Skru tiden noen uker tilbake og da gikk det jo greit. 7-0 mot Molde fordelt på to kamper. Ellers er høydepunktet mitt RBK i 1996 selv om vi spilte U i den ene kampen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 453 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai 15 minutter siden skrev SAU: 6-2 🎵Seks-to, seks-to, aha. Jeg vet at jeg er våken, men det ække til å tro. Seks-to, seks-to, aha. Vi knuser dem på Nadderud. 🎵 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 663 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai 🏆 Stabæk knuser Molde 8-0 ⚽️ / Stabæk 29. oktober 2006 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 140 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai 51 minutter siden skrev h1912: 🏆 Stabæk knuser Molde 8-0 ⚽️ / Stabæk 29. oktober 2006 Det var så overkjøring at vi sang om Tufte på tribunen. Kunne vært litt over streken om det var et sympatisk lag vi møtte.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 537 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai Imponert av han 08’ern i buret for Haugesund, må da være et enormt talent for at Haugesund tør? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 958 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 17 timer siden skrev Blaakækse: Imponert av han 08’ern i buret for Haugesund, må da være et enormt talent for at Haugesund tør? Einar er på U17 med gutta våre. Meget hyggelig gutt. Sønn av FKH's nåværende DL. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 721 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai På 7.5.2025 den 22.03 skrev Ancvik: Hjemme mot Mjøndalen! Spilles tirsdag 20. mai kl 18:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 576 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Glimt er slått ut. Vi skal vinne cupen i år! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 164 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Får vel fiske opp denne fra side 2 når det er kamp allerede i morgen. Alt annet enn en revansjelysten gjeng på andre banehalvdel vil overraske meg, menneh... mer av fredagens 2. omgang, mindre av den første? Lanken fra start? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 287 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Lanken fra start! Definitivt. Vil også se Lanken ta cornere - Kay sine kommer ned med snø på... (ja, jeg vet at vi scoret på en av dem sist!) Ekorness inn på venstre-backen? Næss håpet også å være klar til denne... Rossbach Riise - Pedersen - Nielsen - Ekorness Isaksen - Danso - Onsrud Eggen Vinge - Lanken - Spiten Veum og Elle nære en start i elleveren? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 576 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 1 time siden skrev Kongen23: Rossbach Riise - Pedersen - Nielsen - Ekorness Isaksen - Danso - Onsrud Eggen Vinge - Lanken - Spiten Veum og Elle nære en start i elleveren? Vraker Olderheim? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 408 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Hadde nok startet Olderheim over Onsrud hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 287 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Vrake blir feil å si etter prestasjonen hans siste 45 min, så velger å si "sparer". 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 166 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lov å håpe på noen Matic-minutter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 164 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hvor mange billetter er det solgt per nå før i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå