Ace 11 742 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 10 minutter siden skrev Nøfyse: pussig valg å henge seg sånn opp i at Red Bull liksom er så "plastikk". Mange klubber i Europa er mye verre enn Leipzig. Det spesielle med Leipzig er at de er tyske, og at tysk fotball i stor grad har stått opp mot alt som er feil med dagens fotball. De har jukset seg rundt 50+1 og endt opp som et rent reklameprosjekt. Derfor er det hatet i Tyskland og av alle som følger tysk fotball. Hadde Leipzig spilt i Premier League ville nok ikke så mange løftet et øyebryn. Da hadde de druknet i søppel. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 530 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Tja. Personlig er jeg imot at den amerikanske modellen med «farmer-Clubs» skal toge innover fotballen. Der er RB, med Salzburg-Leipzig, ikke verst i klassen. Misliker deres sportslige plan, men som sponsor i seg selv er de jo dritkult. Europeisk merke med høyt fokus på sport. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 348 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden For en kamp i dag mellom Mainz og Leverkusen. Kampen endte 2-2, men Mainz scorte 3(!) mål i tillegg som ble alle innkassert av VAR. Ett av disse 3 annullerte mål ble forresten scoret av Hanche. Han feiret også ganske vill foran Mainz fansen etter scoringen, så selv om jeg er Leverkusen supporter syntes jeg litt synd på ham 🙂 Men Leipzig tapte i dag 2-3 hjemme mot Stuttgart, så Mainz hadde uansett kvalifisert seg for Conference League. Conference League finalen 2026 spilles også i Leipzig, så jeg synes det er bra at de kan bare glemme å spille finalen i eget stadion. 😛 Litt off topic: Leverkusen forresten med ny rekord i Bundesligaen og 34 bortekamper uten ett eneste nederlag. Hele to sesonger (23/24 og 24/25) har de ikke tapt en bortekamp i Bundesliga (det skjedde siste gang i siste seriekamp av sesongen 22/23). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 316 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Andrea Lonerto med på enda et nedrykk, denne gang sammen med Horneland i St Etienne 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 169 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 1 time siden skrev Blaakækse: som sponsor i seg selv er de jo dritkult. Europeisk merke med høyt fokus på sport. Det er nok ikke mange eiere eller sponsorer som overgår Red Bull når det kommer til forskning og utvikling innen idrett i hvert fall. I motsetning til mange andre så sprøyter de mye inn i det de involverer seg i. Så det er i hvert fall én positiv side. At det de holder på med er rene reklameprosjekter er en urimelig kritikk selv om de selvfølgelig er ute etter det også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 546 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 57 minutter siden skrev LEVERKUSEN: For en kamp i dag mellom Mainz og Leverkusen. Kampen endte 2-2, men Mainz scorte 3(!) mål i tillegg som ble alle innkassert av VAR. Ett av disse 3 annullerte mål ble forresten scoret av Hanche. Han feiret også ganske vill foran Mainz fansen etter scoringen, så selv om jeg er Leverkusen supporter syntes jeg litt synd på ham 🙂 Men Leipzig tapte i dag 2-3 hjemme mot Stuttgart, så Mainz hadde uansett kvalifisert seg for Conference League. Conference League finalen 2026 spilles også i Leipzig, så jeg synes det er bra at de kan bare glemme å spille finalen i eget stadion. 😛 Litt off topic: Leverkusen forresten med ny rekord i Bundesligaen og 34 bortekamper uten ett eneste nederlag. Hele to sesonger (23/24 og 24/25) har de ikke tapt en bortekamp i Bundesliga (det skjedde siste gang i siste seriekamp av sesongen 22/23). Hvem tar over etter Alonso? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå