gegras 530 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Også den slemme😃😃overskriften tirsdag kveld rett etter kampen Høydramatisk da Nicolai (32) sendte Stabæk ett skritt nærmere Ullevaal 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 852 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 6 timer siden 51 minutter siden skrev Ace: Nei, det gjør de ikke. Det mangler ikke på muligheter til å være kritisk til Stabæk og ofte er det berettiget. Det de får kritikk for er at de leter etter negative innganger også til de positive sakene. Det er i utgangspunktet veldig bra av en Obos-klubb å nå kvarten i cupen og noe en lokalavis definitivt burde glede seg over. Likevel fokuserer de altså på tilskuertallet. For meg er det åpenbart at Budstikka leter etter grunner til å skrive dritt om Stabæk. Hadde vi vunnet og fylt stadion hadde sikkert overskriften vært "Rasmus (23) målløs i fotballkamp". Tilskuertallet kan sammenlignes med valgresultater for politiske partier. Hvorfor stemmer så få på oss, når vi leverer så mye god politikk? Jeg er glad for at noen bryr seg i det hele tatt. Hvis det hadde fantes noe som heter Følelses-o-meter, så hadde det virket som dette på meg: - Stabæk vinner over Mjøndalen = +2 (selvfølgelig) - Stabæk taper mot Mjøndalen = -6 (for noe drit) - Stabæk vinner over Real Madrid = +30 (et mirakel) - Stabæk taper mot Real Madrid= -1 (som forventet) På et tidspunkt (2022) gikk man bananas fordi vi tapte mot Stjørdals blink i Stjørdal. Nå forventes det at en god supporter og lokalavisen jubler når vi slår Mjøndalen. Fortsetter det slik vil Følelses-o-meteret etterhvert utvikle seg til (tror jeg): - Stabæk vinner over Mjøndalen = +1 (who cares) - Stabæk taper mot Mjøndalen = -1 (who cares) 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå