Nr14 1 323 Del Skrevet torsdag kl. 14:05 Del Skrevet torsdag kl. 14:05 37 minutter siden skrev Styrmann: Pling! 👏👍 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 731 Del Skrevet torsdag kl. 21:02 Del Skrevet torsdag kl. 21:02 På 28.5.2025 den 19.00 skrev Nøfyse: Virkelig? Tor Bjørnar fra Budstikka innledet med å stille ledende spørsmål hvor det var overtydelig hva slags sak han var ute etter å skrive. Posse svarte høflig at det var dårlig timing for ham å gå ut med noe negativt i Budstikka sånn rett før det planlagte møtet. Noe han selvsagt gjorde helt rett i. Da Tor Bjørnar fra Budstikka ikke aksepterte det, men fortsatte å fiske etter svar som kunne vinkles akkurat slik han hadde planlagt, var det bare til pass for ham at Posse svarte elegant sarkastisk. Tor Bjørnar fra Budstikka kan heller bruke tiden sin på å pugge rettskriving. https://www.budstikka.no/kritikken-hagler-na-skal-ledelsen-mote-supporterne/s/5-55-1995292 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 515 Del Skrevet torsdag kl. 21:51 Del Skrevet torsdag kl. 21:51 23 timer siden skrev Slum: De beste svarene kom da mikrofonene var skrudd av. Haha, det håper jeg virkelig, etter å ha hørt halve episoden.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 926 Del Skrevet fredag kl. 17:47 Del Skrevet fredag kl. 17:47 Bare ett forslag: Hva med å leie inn Britt Tajet-Foxell fra OLT til å holde 1 til flere foredrag for spiller gruppen! Tror det helt på sin plass med litt mental trening! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 2 075 Del Skrevet fredag kl. 22:04 Del Skrevet fredag kl. 22:04 Håper det var ålreit til tross for litt romklang og debut som «ordstyrer.» 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 5 043 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 06:27 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 06:27 Svarene på møtet var litt som man kan forvente i en sånn setting, men synes styreleder var flink til å konkretisere litt mer. Det blir litt generelt og overflatisk fra de andre, og særlig Sunde blir litt svevende med all denne strategi-praten uten å ta den ned til noe faktisk og konkret. Wålemark synes jeg blir litt for opptatt av å svare det supporterne vil høre, og å please oss. Blir litt usikker på om han er for snill og veik for å være leder, men vanskelig å vite hvordan han egentlig fremstår internt. Jeg er veldig positiv til grepet han har gjort med at spillerne har lengre jobbdager i hverdagen - og med det stiller han jo større krav til spillerne. Finstad svarer egentlig ganske bra for seg synes jeg, men han har jo ikke vist det samme i praksis, han har jo ikke gjort en særlig god jobb siden han tiltrådte og fremstår jo ikke særlig visjonær. Som helhet er det jo et ganske nytt team vi har og de prøver å sette ting og jobbe systematisk og langsiktig. Jeg synes man skal få la de jobbe med prosjektet og heller felle dommer etter sesongen. Nå må denne gjengen få muligheten og vi trenger kontinuitet i alle ledd. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 258 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden https://www.budstikka.no/advokaten-og-tobarnspappaen-jonas-tvilte-ikke-pa-a-ta-tungt-lederverv-dognet-har-24-timer/s/5-55-1997616 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 131 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 5 minutter siden skrev fexter: https://www.budstikka.no/advokaten-og-tobarnspappaen-jonas-tvilte-ikke-pa-a-ta-tungt-lederverv-dognet-har-24-timer/s/5-55-1997616 Lov å spøke med at jeg håper han får bedre resultater for sine klienter enn hva de får til med Stabæk for tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå