rykkinn 8 841 Del Skrevet torsdag kl. 09:26 Del Skrevet torsdag kl. 09:26 På søndag skal årets første 3 poenger hjemme på Nadderud komme! Søndag kl. 14:30 får Stabæk besøk av Skeid på Nadderud Stadion – tabellens bunnlag etter fire serierunder. Dette er en kamp Stabæk skal vinne, helst med klar margin. Det er meldt fint vårvær med sol, tidligkamp, oppladning på Blaa, så alt ligger til rette for en god søndagsopplevelse..! I forrige serierunde ble det et 2-4-tap borte mot Moss for Stabæk. Danso ble utvist, men både Spiten og Diabaté scoret. Spørsmålet er: Hvem får fornyet tillit nå på søndag? Skeid tapte 1-4 hjemme mot Kongsvinger sist, og står fortsatt uten poeng etter fire kamper. De har møtt generelt tøff OBOS-liga motstand, men har klart å score i samtlige oppgjør. Ser vi på tidligere resultater – 2-1 mot Odd, 1-3 mot Start, 4-3 mot Egersund og nå sist 1-4 mot Kongsvinger – kan det være et tips hvis man tenker å sette et spill på kampen... Stabæk har møtt Skeid 24 ganger før: (https://stb.guru/teams/10/skeid) - 11 seiere - 2 uavgjorte - 11 tap Stabæk og Skeid møttes sist i OBOS-ligaen i 2022. Den gang gikk Stabæk seirende ut av begge oppgjørene – 3-2 på bortebane og 2-0 hjemme på Nadderud. 11er? Tipper: Rossbach Riise – Pedersen – Nielsen – Andresen Kay – Næss – Isaksen Olderheim – Diabate – Spiten Gjør Wålemark noe grep utenom at Danso er ute? Tviler. Mitt tips er Pedersen inn, og Næss opp på midten. Evt. Isaksen ned på back, og Onsrud inn for Riise. God match! Forza STB 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 159 Del Skrevet torsdag kl. 10:03 Del Skrevet torsdag kl. 10:03 Dette blir walkover, tipper 6-0. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 730 Del Skrevet torsdag kl. 12:01 Del Skrevet torsdag kl. 12:01 2 timer siden skrev rykkinn: På søndag skal årets første 3 poenger hjemme på Nadderud komme! Søndag kl. 14:30 får Stabæk besøk av Skeid på Nadderud Stadion – tabellens bunnlag etter fire serierunder. Dette er en kamp Stabæk skal vinne, helst med klar margin. Det er meldt fint vårvær med sol, tidligkamp, oppladning på Blaa, så alt ligger til rette for en god søndagsopplevelse..! I forrige serierunde ble det et 2-4-tap borte mot Moss for Stabæk. Danso ble utvist, men både Spiten og Diabaté scoret. Spørsmålet er: Hvem får fornyet tillit nå på søndag? Skeid tapte 1-4 hjemme mot Kongsvinger sist, og står fortsatt uten poeng etter fire kamper. De har møtt generelt tøff OBOS-liga motstand, men har klart å score i samtlige oppgjør. Ser vi på tidligere resultater – 2-1 mot Odd, 1-3 mot Start, 4-3 mot Egersund og nå sist 1-4 mot Kongsvinger – kan det være et tips hvis man tenker å sette et spill på kampen... Stabæk har møtt Skeid 24 ganger før: (https://stb.guru/teams/10/skeid) - 11 seiere - 2 uavgjorte - 11 tap Stabæk og Skeid møttes sist i OBOS-ligaen i 2022. Den gang gikk Stabæk seirende ut av begge oppgjørene – 3-2 på bortebane og 2-0 hjemme på Nadderud. 11er? Tipper: Rossbach Riise – Pedersen – Nielsen – Andresen Kay – Næss – Isaksen Olderheim – Diabate – Spiten Gjør Wålemark noe grep utenom at Danso er ute? Tviler. Mitt tips er Pedersen inn, og Næss opp på midten. Evt. Isaksen ned på back, og Onsrud inn for Riise. God match! Forza STB Et par endringer ut ifra dagens trening. Olderheim prøvd på to plasser. Tipper Næss beholdes på stopperplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 652 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 12:18 Kongeinnlegg! Del Skrevet torsdag kl. 12:18 2 timer siden skrev Slum: Dette blir walkover, tipper 6-0. Alltid betryggende med slike tips fra deg. Takk, da setter jeg penger på seier til Skeid. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 916 Del Skrevet torsdag kl. 12:22 Del Skrevet torsdag kl. 12:22 2 timer siden skrev Slum: Dette blir walkover, tipper 6-0. Tipper uavgjort. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 315 Del Skrevet torsdag kl. 12:26 Del Skrevet torsdag kl. 12:26 Kjipt å tenke på: «Alt er bare trist og leit» Men for hvilket lag gjelder det for tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 956 Del Skrevet torsdag kl. 12:36 Del Skrevet torsdag kl. 12:36 Vi må riste av oss de siste to. Se framover. Knuse Skeid nå💪💪 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 460 Del Skrevet torsdag kl. 12:59 Del Skrevet torsdag kl. 12:59 Temu Jørgen bør klare å coache inn 1-1😊👏 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 590 Del Skrevet torsdag kl. 14:09 Del Skrevet torsdag kl. 14:09 I Kongsvinger-kanpen sto Skeid overraskende høyt. Gjør de det mot oss, burde det bli Diabates dag med kjappe kontringer og mange mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 241 Del Skrevet torsdag kl. 14:30 Del Skrevet torsdag kl. 14:30 Spiten-Diabate-Vinge med Olderheim i 10ern på kontringer mot et Skeid lag som står altfor høyt bør bli en del mål for oss! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 052 Del Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Spennende med kvinnelig trener på sidelinjen i Vilde Rislaa. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 740 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Tipper 1-3 fordel Skeid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 590 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 2 hours ago, blaasoldat said: Tipper 1-3 fordel Skeid Det synes jeg var veldig pessimistisk. Denne gangen har jeg stor tro på gutta etter å ha sett litt på hvordan Skeid spiller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 424 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 2 timer siden skrev InaB: Det synes jeg var veldig pessimistisk. Denne gangen har jeg stor tro på gutta etter å ha sett litt på hvordan Skeid spiller. Uenig, vi bør ha såpass pondus og heller spile vårt eget spill enn å rette oss etter f******s Skeid… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 590 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Hehe - det har du i utgangspunktet rett i naturligvis. Er litt litt ironisk dette med å spille sitt eget spill. Det jeg tenkte på var at Skeid har stått ganske høyt og har hatt stor avstand mellom lagdelene i de to kampene jeg har sett på Direkte Sport. Det har vært lett å komme til sjanser i angrep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 101 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Ingen opplagt H dessverre 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 595 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Dette blir ingen walkover. Her må gutta skjerpe seg flere hakk for å ikke rote bort enda en 3poenger. Har dere glemt at Nadderud pleier å være det perfekte sted for bortelag som trenger å komme på rett kjøl igjen? Å få Olderheim inn i midten er jeg veldig positiv til. Håper Vinge får sjansen på høyrevingen og Spiten Venstreving. Skjelvik kan godt ta over for Andresen, han er altfor ustabil og slurvete. Synes Isaksen har klart seg fint på høyreback. Pedersen inn for Næss? Sikkert dumt å gjøre for mange rokkeringer baki der egentlig. Næss har jo vært god frem til han sovnet borte mot Moss. Sånn det var mye tanker og rotete. Heia Stabæk! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå