Gå til innhold

Anbefalte innlegg

5 minutter siden skrev @ringo:

Han gjorde enormt mange feil defensivt i starten særlig mot LSK og Moss - men jeg synes han har spilt seg opp. 

De defensive feilene veies opp av det han gjør med ball uansett synes jeg. Det er ikke snakk om verdens beste fotballspillere her, men spillere i obosligaen og da må man velge litt. Et lag med 11 spillere som var "gode" på alt hadde blitt veldig trist og grått

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tillater meg å sitere en Molde-supporter:

Og da vekket jeg fatter og sa "Fatter
Jeg tror har fått meg en helt ny helt
For han prøvde på noe han umulig kunne greie"
Men fatter gjespa og sa "Er det så spesielt"
Fatter sa "Er det så spesielt"

(Erik Vea, DiDerre)

Det som er deilig med Danso, Spiten, Olderheim og noen få andre er at de prøver på noe de nødvendigvis ikke klarer. Men så en dag. Så klarer de det.

Som lag har vi manglet dette i mange, mange år. Vi har hele tiden prøvd å unngå ting vi ikke klarer, og har spilt på det sikre i stedet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev zooted:

De defensive feilene veies opp av det han gjør med ball uansett synes jeg. Det er ikke snakk om verdens beste fotballspillere her, men spillere i obosligaen og da må man velge litt. Et lag med 11 spillere som var "gode" på alt hadde blitt veldig trist og grått

Synes fremdeles han drifter litt ut av kampene - som om at han mister konsentrasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Luringen:

Har troa på en midtbane med Danso, Matic og Isaksen

Veldig enig! Jeg tror også at vi er i ferd med å få brikker på plass og bygge et veldig konkurransedyktig lag og spill. Problemet er bare at vi nok ikke rykker opp i år, og da tror jeg at flere av de sentrale brikkene i puslespillet bare forsvinner fordi det ikke er hensiktsmessig med et år til i Obos for deres del og vi har antageligvis ikke økonomien som trengs verken for å beholde eller erstatte de..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Formasjon og spillestil
  • Opprett ny...