M-A-N 5 063 Del Skrevet søndag kl. 08:19 Del Skrevet søndag kl. 08:19 Han har jo ikke levert når han har spilt. Tenkte kanskje han ville bli bedre etter en full pre-season, men tydeligvis ikke. Han må kanskje steppe inn under u20-vm? Burde vel egentlig bare terminere kontrakten. Var vel ikke dette Skjelvik kom tilbake for akkurat… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 9 202 Del Skrevet søndag kl. 08:42 Del Skrevet søndag kl. 08:42 20 minutter siden skrev M-A-N: Han har jo ikke levert når han har spilt. Tenkte kanskje han ville bli bedre etter en full pre-season, men tydeligvis ikke. Han må kanskje steppe inn under u20-vm? Burde vel egentlig bare terminere kontrakten. Var vel ikke dette Skjelvik kom tilbake for akkurat… U20-VM starter ikke før 27. september. Lenge å vente for Skjelvik det, men tipper fort Ekorness er foran han i køen når han er skadefri. Kan ikke se for meg noen fremtid for Skjevik i Stabæk, utenom å være på benken. Tvilsomt noen andre norske klubber som vil ha han også..? Utlandet en gang til eller legger opp iløpet av 2025? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 944 Del Skrevet søndag kl. 08:58 Del Skrevet søndag kl. 08:58 Han flyttet vel hovedsaklig tilbake pga familie og da passet Stabæk bra. Med mindre Skjelvik fortsatt føler han har mye å bidra med på banen, noe jeg er usikker på. Så syntes jeg en rolle i akademiet kunne vært noe for han! Har utvilsomt hatt en fin karriere og kom opp gjennom våre junior lag selv. Det kan være motiverende og godt å ha en slik stemme blant våre talenter! Håper han fortsetter i klubben etter kontrakten går ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 5 063 Del Skrevet søndag kl. 09:57 Del Skrevet søndag kl. 09:57 1 time siden skrev rykkinn: U20-VM starter ikke før 27. september. Lenge å vente for Skjelvik det, men tipper fort Ekorness er foran han i køen når han er skadefri. Kan ikke se for meg noen fremtid for Skjevik i Stabæk, utenom å være på benken. Tvilsomt noen andre norske klubber som vil ha han også..? Utlandet en gang til eller legger opp iløpet av 2025? Ah, trodde det var i sommer jeg… Støtter Ekorness som back-up for Andresen… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå