Anderson 373 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 7 timer siden 1 time siden skrev Marandinho: Fortell meg her og nå at Nico ikke har vært vår beste mann i år. Se hvor viktig han. Funnet tilbake til seg selv💪 the capitano Lekker som en sil med han på banen. To heldige frispark, vil jeg si. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 198 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 39 minutter siden skrev Anderson: Lekker som en sil med han på banen. To heldige frispark, vil jeg si. Og i hvert fall delvis skyld i to av målene vi slapp inn. Det vil være strengt å kalle det andre målet til Mjøndalen en tabbe av Næss, men han skulle jo bare latt skuddet/innlegget gå trygt og rolig inn til Rossbach i stedet for å slenge ut et ben sånn helt ukontrollert og dermed forære Mjøndalen en helt unødvendig "målgivende". Kanskje ingen tabbe, men dårlig spilleforståelse og helt unødvendig er det i hvert fall. På det tredje målet deres var han som vanlig fullstendig fraværende i markeringsspillet. Næss er sikkert vår beste spiller i år hvis man ser bort fra alle målene imot som han har vært helt eller delvis skyld i - men dem er det jammen meg mange av allerede. Jeg syns ikke han er stort bedre i år enn i fjor. Han begår fremdeles de samme type feilene med omtrent samme hyppighet, og det koster oss mange mål imot i år som i fjor. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 552 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden David Luiz, Skhodran Mustafi, Gabriel Paulista type. Ganske målfarlig offensivt, men holder ikke mål defensivt, og bør ikke spille stopper for oss om vi har ambisjoner om opprykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå