Gå til innhold

Anbefalte innlegg

10 hours ago, mbh said:

Jeg har (nesten) mast meg lei om dette, men styreleder i klubben fortjener overhodet ikke all skyld for situasjonen klubben har vært og er i. Styret i klubben er valgt at medlemmene, mens de som sitter med pengene velger hverandre. Gutta boys i ASet slipper kritikk og er skråsikre på egen fortreffelighet, selv om resultatene sier noe annet.

Espen Moe fortjener takk og respekt for jobben han har gjort. Som medlem i klubben må man nesten skylde seg selv hvis man er/har_vært misfornøyd.

Der treffer du trolig spikeren på hodet. Med den nylig forlengede samarbeidsavtalen, og måten klubb/AS strukturelt er sauset sammen, får neppe klubbstyret bestemt stort uten tommel opp fra SFAS. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev mbh:

Jeg har (nesten) mast meg lei om dette, men styreleder i klubben fortjener overhodet ikke all skyld for situasjonen klubben har vært og er i. Styret i klubben er valgt at medlemmene, mens de som sitter med pengene velger hverandre. Gutta boys i ASet slipper kritikk og er skråsikre på egen fortreffelighet, selv om resultatene sier noe annet.

Espen Moe fortjener takk og respekt for jobben han har gjort. Som medlem i klubben må man nesten skylde seg selv hvis man er/har_vært misfornøyd.

Sant nok. Med rollen og posisjonen hans så kunne han utad ha pekt på AS styret med en høyere stemme (eller en stemme i det heletatt utad) Btw, er Klubbstyret fritatt å kunne kritisere ASet? Eller er det for guttaboys stemningen mellom styrene også som er et problem 🤷🏼‍♂️ Hvem skal da si ifra om ikke ett medlemsstyrt styre med styreleder ikke klarer å ta kampen ?

bare latt det humpe og gå i 12 år? Nei, vi trenger noen som tørr å heve stemmen mot Aset!

Den stemmen hadde ikke Moe…OG heller ikke vært noe særlig fokus fra StabækSupport….

Noen som kan svare på hvorfor SS ikke kritiseres Aset  høylytt ? Mye nff, ntf, saudi, var,osv…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.5.2025 den 10.43 skrev Pompel:

Sant nok. Med rollen og posisjonen hans så kunne han utad ha pekt på AS styret med en høyere stemme (eller en stemme i det heletatt utad) Btw, er Klubbstyret fritatt å kunne kritisere ASet? Eller er det for guttaboys stemningen mellom styrene også som er et problem 🤷🏼‍♂️ Hvem skal da si ifra om ikke ett medlemsstyrt styre med styreleder ikke klarer å ta kampen ?

bare latt det humpe og gå i 12 år? Nei, vi trenger noen som tørr å heve stemmen mot Aset!

Den stemmen hadde ikke Moe…OG heller ikke vært noe særlig fokus fra StabækSupport….

Noen som kan svare på hvorfor SS ikke kritiseres Aset  høylytt ? Mye nff, ntf, saudi, var,osv…

Jeg gjetter at du ikke har vært på årsmøtet i klubben? Der har styret ved en rekke anledninger fått kjørt seg. AS-et også, for den saks skyld. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Bebe:

Jeg gjetter at du ikke har vært på årsmøtet i klubben? Der har styret ved en rekke anledninger fått kjørt seg. AS-et også, for den saks skyld. 

Var ikke på det siste, grunnet flytting. Du gjettet riktig ja.  Men hva har det resultert i? hva skulle ASet skjerpe seg på? Eller bare fortsatt svadasvar som fra tidligere årsmøter…? Noe konkret ?

Det jeg savner er at det uttrykkes fra feltet også! På lik linje som pyro,var,osv….jeg mener det er innafor å kunne kritisere egen klubb fra eget supporterfelt også…..hvorfor vi ikke eller aldri gjør det har sikkert en forklaring for den indre sirkel på Bekkestua..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 timer siden skrev Pompel:

Var ikke på det siste, grunnet flytting. Du gjettet riktig ja.  Men hva har det resultert i? hva skulle ASet skjerpe seg på? Eller bare fortsatt svadasvar som fra tidligere årsmøter…? Noe konkret ?

Det jeg savner er at det uttrykkes fra feltet også! På lik linje som pyro,var,osv….jeg mener det er innafor å kunne kritisere egen klubb fra eget supporterfelt også…..hvorfor vi ikke eller aldri gjør det har sikkert en forklaring for den indre sirkel på Bekkestua..

Hva resulterte det i @Bebe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev Potter:

Jeg har et forslag; inviter styreleder i klubben til et medlemsmøte på Onkel Blaa. Da kan han grilles og kanskje gi litt innsikt i hvordan man jobber, hvilke grep som tas og hva man egentlig tenker om sesongen, innflytting på ny stadion, osv.

God idé! Fint om du kan avtale en dag som passer for styreleder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev Slum:

Kjenner jeg forumbrukerne rett møter de fleste kritiske aldri opp på slike møter. 
Det er mer komfortabelt å sitte hjemme foran tastaturet å klovne. 

Håper du tenker på Potter, og ikke på meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42 minutter siden skrev mbh:

Håper du tenker på Potter, og ikke på meg.

Du er én av de svært få kritiske røstene fra forumet som faktisk har deltatt på års- og medlemsmøter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Slum:

Kjenner jeg forumbrukerne rett møter de fleste kritiske aldri opp på slike møter. 
Det er mer komfortabelt å sitte hjemme foran tastaturet å klovne. 

Jeg sitter ofte her og klovner på tastaturet, som du kaller det, og lenge siden jeg har vært på noen av disse møtene. Men jeg snakker også jevnlig med folk i klubben og er ærlig om hva jeg tenker. Kan jo være at flere av disse tastaturklovnene gjør det og?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer
  • Opprett ny...