h1912 1 718 Del Skrevet 29. April Del Skrevet 29. April 10 timer siden skrev Pompel: lov å diskutere VARbruken i VAR tråden vel ? Absolutt, men som du sier, det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig, og det gjelder jo forsåvidt deg også. Dersom DU tar initiativet til å få på plass noe, så skal du se at dine tanker blir reelle. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 2 029 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April Flaks vi har det perfekte systemet hos oss paret med de beste dommerne for sånn er ståa i bakgårdsligaen premier League: 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 502 Del Skrevet 30. April Del Skrevet 30. April 4 timer siden skrev Styrmann: Flaks vi har det perfekte systemet hos oss paret med de beste dommerne for sånn er ståa i bakgårdsligaen premier League: Helt gratis å oppgradere, men det trenger tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 624 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai https://www.tv2.no/sport/fotball/kraftige-reaksjoner-da-blir-jeg-sjokkert/17696459/ Venter på Posses analyser av denne. Dette ser jo direkte latterlig ut! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 718 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 907 Del Skrevet 14. Mai Del Skrevet 14. Mai På 29.4.2025 den 9.15 skrev Pompel: Har ikke noe om å lese om VAR, handler om hva vi totalt bruker energien på. Jeg har savnet i mange år at SS har en sterkere stemme også mot egen klubb og ikke kun nff og var (hater begge selv) . Lov å uttrykke misnøye fra feltet mot egen klubb også….ikke kun dialog bakmøullede dører… lov å diskutere VARbruken i VAR tråden vel ? Barberte balla og limte håret på brystet til spillerne i fjor, men det hjalp ikke dessverre. Med VAR har jeg kompetanse og en løsning (avskaffe), med Stabæk så veit jeg neimen ikke hva vi skal gjøre. Skal jeg kjefte så bør jeg helst komme med et forslag til løsning i hvert fall. Håret var tydeligvis ikke problemet. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 624 Del Skrevet 15. Mai Del Skrevet 15. Mai https://www.vg.no/sport/i/KMmVgG/paa-innsiden-av-var-nff-innroemmer-feilmargin-og-slik-satte-vg-nypan-i-offside VG prøver seg som gravende journalister og rekker Posse omtrent til ankelen. Men det er jo blant det bedre fra media. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 208 Del Skrevet 15. Mai Del Skrevet 15. Mai 1 time siden skrev odd: https://www.vg.no/sport/i/KMmVgG/paa-innsiden-av-var-nff-innroemmer-feilmargin-og-slik-satte-vg-nypan-i-offside VG prøver seg som gravende journalister og rekker Posse omtrent til ankelen. Men det er jo blant det bedre fra media. Det er flaut at NFF holder på sånn. VAR skal ta kort tid og skylde på at det går fort i fotballen er for meg helt pinlig. NFF ta dere sammen og slutt med mafiavirksomheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 907 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai Mye artig i dag. De sendte først ut et bilde i kampsendingen, så et bilde med nye streker på Twitter, før de toppa det hele med Fotballkveld av den siste situasjonen der strekene går mellom beina på RBKeren. Det var bra de akkurat rakk å hevde millimeterpresisjon i VG. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 9 106 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 7 timer siden Posse 👏🏽 denne tråden må folk lese! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 502 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Om ikke mistillitsforslagene renner inn nå, så gir jeg faktisk opp norsk fotball, da gidder jeg faktisk ikke mer. Dette her går jo faen ikke an lenger, bedrageri og løgner over hele forbanna linja. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 624 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden VG plukket den opp: https://www.vg.no/sport/i/0Vd67E/nff-endret-regelverket-rett-foer-tv-episode-om-kontroversielle-handsavgjoerelser Noen deler skal Hauge få rett i. PDFen er nok et «skriv» og ikke selve reglen. Og kanskje hadde dommerne fått denne informasjonen tidligere. Men hvordan i *** er det mulig å endre (for Hauge sier at dette er en endring) tolkninger av reglene uten at det går ut til klubber og spillere?? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 554 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Toppsiden av tv2sport-appen. Sjeldent har en mann svart så svada som det Hauge gjør nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 817 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hvis du vil lese Posse med nynorsk dialekt, har du sjansen her: https://www.nrk.no/sport/bjornar-posse-sandboe-kritiserer-nff-for-a-ha-endra-dommarreglement-for-tv-episode-1.17431274 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 502 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 4 minutter siden skrev Mr. Diamond: Hvis du vil lese Posse med nynorsk dialekt, har du sjansen her: https://www.nrk.no/sport/bjornar-posse-sandboe-kritiserer-nff-for-a-ha-endra-dommarreglement-for-tv-episode-1.17431274 Sikkert enklere å forstå enn noen av kveldene hans på blaa etter 20 vodka redbull. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 718 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 4 timer siden skrev rykkinn: Posse 👏🏽 denne tråden må folk lese! @Posse 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 718 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 time siden skrev odd: VG plukket den opp: https://www.vg.no/sport/i/0Vd67E/nff-endret-regelverket-rett-foer-tv-episode-om-kontroversielle-handsavgjoerelser Noen deler skal Hauge få rett i. PDFen er nok et «skriv» og ikke selve reglen. Og kanskje hadde dommerne fått denne informasjonen tidligere. Men hvordan i *** er det mulig å endre (for Hauge sier at dette er en endring) tolkninger av reglene uten at det går ut til klubber og spillere?? Endringer / tolkninger skjer EN gang i året, den 1/7. Se denne linken: (4) Svein-Erik Edvartsen på X: «@wegardb «Mine folk» innen internasjonal dømming sier ingen UEFA-oppdateringer (fortolkninger) siden aug/sept 2024 og jan 2025. Tar disse feil, vil jeg gjerne se hvem som har foretatt oppdateringer og når…. Selve regelendringer skjer kun med virkning fra 1/7 årlig.» / X Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 907 Del Skrevet 44 minutter siden Del Skrevet 44 minutter siden 4 timer siden skrev odd: VG plukket den opp: https://www.vg.no/sport/i/0Vd67E/nff-endret-regelverket-rett-foer-tv-episode-om-kontroversielle-handsavgjoerelser Noen deler skal Hauge få rett i. PDFen er nok et «skriv» og ikke selve reglen. Og kanskje hadde dommerne fått denne informasjonen tidligere. Men hvordan i *** er det mulig å endre (for Hauge sier at dette er en endring) tolkninger av reglene uten at det går ut til klubber og spillere?? Fagsjefen kaller det reglementet i Dommerfokus, så jeg vet ikke jeg... Spørsmålet er vel om det er spor i IFAB-protokollen etter denne typen endringer, eller om alt bare er muntlige diskusjoner. Et lite hint kan være at NFF angivelig endret dato på forsiden av 2025-hands.pdf i går kveld en gang. Noen timer tidligere hadde jeg denne liggende ute i en liten time. De ante kanskje at noe kom deres vei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 587 Del Skrevet 38 minutter siden Del Skrevet 38 minutter siden #posseforpresident Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå