Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden skrev Mike:

Har vi hatt én god kamp under denne mannen?

Må ha fått nok tid nå vel. Å bli herja med av Åsane gitt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Crispo11:

Hvis klubben faktisk har ambisjoner om opprykk MÅ denne mannen bort før det er for sent! Fullstendig uegnet for jobben 

Glem opprykk og glem trenerskifte. Her må det bare bygges og skal man trekke frem noe positivt så forsvarer vi oss ganske bra i det minste. Det er lenge siden det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev PKhelten:

Glem opprykk og glem trenerskifte. Her må det bare bygges og skal man trekke frem noe positivt så forsvarer vi oss ganske bra i det minste. Det er lenge siden det!

Er ingenting positivt med det her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Undervurderer han lagets evne til å spille ut motstander ? Overraskende hvordan vi parkerte bussen i andre omgang, og ikke klarte noen sluttspurt før godt ut i overtiden. 

Eller har han innsett at laget er elendig, og forsøker bare å begrense ydmykelsen som Bradley ikke klarte å unngå å påføre oss. 

Virker som han mener at dette laget er på nivå med Raufoss i fjor, noe som forsåvidt kanskje ikke er langt unna sannheten. Spørsmålet er hvorfor styret ikke gikk for en litt mer ambisiøs trener

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart spilt 25% av sesongen og vi ligger på 12. plass... Overhodet ikke godt nok og jeg er veldig usikker hva han i det hele tatt prøver på.... Glem opprykk, nå må vi passe oss for å ikke havne ned på playoff til Postnord med hvordan vi fremstår!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Blaakækse:

Var Bjørn Helge så høvlig dårlig a? Gi han jobben

Når du misser playoffplassen ved å tape 7-1 totalt mot Mjøndalen og Aalesund i de to siste kampene, som begge slet i bunnen ifjor, ja da er det på tide å gå. Da tar jeg heller en kjedelig 1-1 mot Åsane. 

Mye rotasjon, men det er en bred tropp med sikkert store egoer som skal pleases. 

Hvis vi er ute av playoffkampen til sommer, kan han godt få fyken. Men føler vi er bra med i alle kamper i år, bortsett fra Lillestrøm. Ingen vits å ansette trenere før de får muligheten til å sette sitt preg. 

Men man kan lure seg hvorfor vi ikke gikk for noen type Ødegaard, Rekdal osv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Blaakækse:

Var Bjørn Helge så høvlig dårlig a? Gi han jobben

Han fikk en sjans og tok ikke akkurat kjempegodt vare på den, selv med et litt tøft utgangspunkt... Tror vi skal finne noen andre om Wålemark går

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det han prøver på egentlig? Denne kampen her får han stryk. Null samhandling, litt innsats, og taktisk bak mål.

Og vi er slitne etter 55 min. Skal ikke ligge i gresset etter 90 min som 3-4 spillere i hvitt gjør. Såå forbanna mye løp de ikke.

Wålemark står og ser på. Riise står og ser på. Kronidioter, vi spiller mot fuckings Åsane. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 ganger Mjøndalen neste. De to må vinnes ellers så kan Wålemark gjerne pakke sakene sine for min del, Mjøndalen er et bånnlag uten en eneste seier, de MÅ vinnes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret er at det ikke gir mening. Vi har drilla en 4-3-3 hele vinter og vår, og ut av ingenting gjør han en stor formasjonsendring og skal ligge å kontrollere 1-1 mot Åsane... Hvis han har gitt opp det han har forsøkt på (om det har vært en plan) for å gå tilbake til Raufoss stilen hans har han ingen fremtid her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes formasjonen fungerte ganske bra i 1. omgang. Vi fikk bedre pasningsvikler og hadde god kontroll, kanskje sesongens beste omgang. Så jeg er uenig i at vi ikke ser fremgang.

Men vi må tørre å gå for flere mål når vi  først leder 1-0. Det skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til og vipps så er vi like langt.

Så må vi bare innse at vi har skjør psyke, vi fikser ikke motgang. Men vi tapte ihvertfall ikke, og U på bortebane er i utgangspunktet ok - vi er som sagt 2 poeng bak 3. plass. Dette er ikke kjørt!

Til dere som føler på stor frustrasjon - nå vet dere hvordan jeg hadde det i fjor 🙃

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev @ringo:

Det skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til og vipps så er vi like langt.

Det øyeblikket i dag kan vi godt kalle for 2 omgang. Og da er det ikke noe øyeblikk lenger.

Hvis du ser fremgang i dagens Stabæk tror jeg det er mest fordi du ønsker å se fremgang. Det vil alltid være perioder i en kamp der man ser mindre håpløse ut. Kampen under ett i dag er Åsane det klart beste laget, noe som er helt uakseptabelt. Jeg kan leve med at vi dominerer en kamp og taper, som feks mot Moss. I dag kjempet vi med ryggen mot veggen en hel omgang mot en nedrykkskandidat. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev @ringo:

Synes formasjonen fungerte ganske bra i 1. omgang. Vi fikk bedre pasningsvikler og hadde god kontroll, kanskje sesongens beste omgang. Så jeg er uenig i at vi ikke ser fremgang.

Men vi må tørre å gå for flere mål når vi  først leder 1-0. Det skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til og vipps så er vi like langt.

Så må vi bare innse at vi har skjør psyke, vi fikser ikke motgang. Men vi tapte ihvertfall ikke, og U på bortebane er i utgangspunktet ok - vi er som sagt 2 poeng bak 3. plass. Dette er ikke kjørt!

Til dere som føler på stor frustrasjon - nå vet dere hvordan jeg hadde det i fjor 🙃

Enig! Formasjonen fungerte ganske bra. Og forsvarsspillet var egentlig bra, men man setter seg jo i en dårlig situasjon når en sånn glipp ila en kamp blir så avgjørende. Risky å gå så tydelig inn for å ri inn 1-0.

Men litt skremmende at vi ikke klarer å ha noe etablert spill i hele 2. omgang. Mister ballen hele tiden pga dårlige pasninger eller dårlige løsninger. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skulle tro at vi kan bytte oss opp i kvalitet når vi uttalt har en stor og bred stall. Men skuffende nok gir ikke byttene oss noe idag.

At vi har en bred tropp er vel også det som gjør jobben hans vanskelig. Nemlig å treffe på laguttak og relasjon.

Offensivt i dag er det vel kun angripet som blir straffe vi lykkes godt med sånn relasjonsmessig. Resten av sjansene er enkeltprestasjoner som bare nesten lykkes.

Veldig synlig at Næss mangler, der vi pleier å vri spillet med visst tempo på ball, idag bare spiller pasninger på tvers og hjem i bakerste ledd.

Byttene var på sin plass, men skuffende at vi ikke derfra tar mer tak i kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jörgen Wålemark
  • Opprett ny...