1369 1 549 Del Skrevet i går, 18:03 Del Skrevet i går, 18:03 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 922 Del Skrevet i går, 18:07 Del Skrevet i går, 18:07 1 time siden skrev Stairs: munn diare kommentering Han har i alle fall gjort hjemmeleksa si, følger tydeligvis med her på forumet i debatten om formasjon og spillerstil. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 621 Del Skrevet i går, 18:10 Del Skrevet i går, 18:10 Håper JW innser at dette kommer ikke til å holde. Åsane triller rundt oss, og SOM VANLIG blir vi veldig passive i en femmer bak. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 522 Del Skrevet i går, 18:11 Del Skrevet i går, 18:11 Herregud dommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 473 Del Skrevet i går, 18:11 Del Skrevet i går, 18:11 Akkurat nå skrev Blaakækse: Herregud dommer Og danso. Fyfaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 621 Del Skrevet i går, 18:11 Del Skrevet i går, 18:11 Og akkurat da skjedde det. Faen - at man aldri lærer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 569 Del Skrevet i går, 18:12 Del Skrevet i går, 18:12 🤬🤬🤬🤬Danso🤬🤬🤬🤬 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 341 Del Skrevet i går, 18:12 Del Skrevet i går, 18:12 Nei det skal ikke være mulig... Hva er det du driver med danso?? rævva start på omgangen nå dere faen meg våkne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 274 Del Skrevet i går, 18:12 Del Skrevet i går, 18:12 To kjappe vinger inn og vips😡 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flem 328 Del Skrevet i går, 18:12 Del Skrevet i går, 18:12 hva faen Danso, det der er så vanvittig slapt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 551 Del Skrevet i går, 18:12 Del Skrevet i går, 18:12 Akkurat nå skrev kuk: Og akkurat da skjedde det. Faen - at man aldri lærer! Den der er 120% på Danso 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 621 Del Skrevet i går, 18:13 Del Skrevet i går, 18:13 Jeg fatter ikke hva godt vi får ut av at tre stoppere kan trille ball mellom seg. Mer defensiv trygghet gir det i hvert fall ikke 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 621 Del Skrevet i går, 18:16 Del Skrevet i går, 18:16 2 minutter siden skrev PKhelten: Den der er 120% på Danso Jo klart, men vi har blitt spilt ut av Åsane akkurat nå. 120% på Danso, 100% feil oppstilling 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 48 Del Skrevet i går, 18:18 Del Skrevet i går, 18:18 Må da være bedre å mose ballen langt opp på tribunen enn å holde på sånn? Tror dessverre dette ender med tap mot en ny røvva motstander. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 341 Del Skrevet i går, 18:20 Del Skrevet i går, 18:20 Danso med en marerittomgang... endelig kommer det bytter der ja. 3 bak mot Åsane gikk jo ikke helt etter plan, forferdelig etter pause Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 157 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 18:20 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 18:20 Akkurat nå skrev Elias: Hva er det du driver med danso?? Du kan se han bremse opp i det han ser Veum i øyekroken. Han trodde nok Veum skulle klarere den, som han selvsagt også burde gjort i og med at han var rett- og Danso feilvendt. At Veum også stoppet opp i stedet for å bare klinke ballen vekk fikk Danso til å se dum ut. Jeg kan forstå at man henger den på Danso ved første øyekast, men hvis man ser litt ordentlig på hva som skjer så er det ingen grunn til å holde fast ved det inntrykket utover agendaen mot Danso som årets hakkekylling. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 798 Del Skrevet i går, 18:24 Del Skrevet i går, 18:24 Dommeren har en veldig høy list for kort og frispark! Har vært en del soleklare mot olderheim i mine øyne 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matty 203 Del Skrevet i går, 18:25 Del Skrevet i går, 18:25 Herja med av Åsane. Wålemark-effekten.✨ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 486 Del Skrevet i går, 18:26 Del Skrevet i går, 18:26 12 minutter siden skrev kuk: Jeg fatter ikke hva godt vi får ut av at tre stoppere kan trille ball mellom seg. Mer defensiv trygghet gir det i hvert fall ikke Nå har vi vel holdt på med tre bak siden Kjønø….fortsatt har vi trua på det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 985 Del Skrevet i går, 18:27 Del Skrevet i går, 18:27 Come on Wålemark! Ut med Veum, inn med Opseth og legg om til 4-2-3-1 eller 4-3-3! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 551 Del Skrevet i går, 18:30 Del Skrevet i går, 18:30 8 minutter siden skrev Nøfyse: Du kan se han bremse opp i det han ser Veum i øyekroken. Han trodde nok Veum skulle klarere den, som han selvsagt også burde gjort i og med at han var rett- og Danso feilvendt. At Veum også stoppet opp i stedet for å bare klinke ballen vekk fikk Danso til å se dum ut. Jeg kan forstå at man henger den på Danso ved første øyekast, men hvis man ser litt ordentlig på hva som skjer så er det ingen grunn til å holde fast ved det inntrykket utover agendaen mot Danso som årets hakkekylling. Uenig. Man antar ingenting i den situasjonen. Om han så regner med at Veum klarerer må han fortsatt være mye tettere på ball eller ta ut spiller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 274 Del Skrevet i går, 18:30 Del Skrevet i går, 18:30 Hva skjedde i pausen?? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 621 Del Skrevet i går, 18:31 Del Skrevet i går, 18:31 Akkurat nå skrev rykkinn: Come on Wålemark! Ut med Veum, inn med Opseth og legg om til 4-2-3-1 eller 4-3-3! Hvorfor trenerne har så tungt for å gjøre slike opplagte og taktiske endringer fatter jeg ikke, men mistenker at det ligger noe merkelig stolthet i det. burde være opplagt at Veum må ut og en ekstra mann i midtbaneleddet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 651 Del Skrevet i går, 18:31 Del Skrevet i går, 18:31 6 minutter siden skrev blaasoldat: Dommeren har en veldig høy list for kort og frispark! Har vært en del soleklare mot olderheim i mine øyne - og de frisparkene vi har fått roter vi bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 577 Del Skrevet i går, 18:31 Del Skrevet i går, 18:31 Selv for en som kritiserer de negative røstene her inne så er dennne 2. omgangen noe av det flaueste har sett 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 48 Del Skrevet i går, 18:31 Del Skrevet i går, 18:31 1 minutt siden skrev arni: Hva skjedde i pausen?? Kan hende spillerne ikke forstår svensk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 651 Del Skrevet i går, 18:33 Del Skrevet i går, 18:33 1 minutt siden skrev kuk: Hvorfor trenerne har så tungt for å gjøre slike opplagte og taktiske endringer fatter jeg ikke, men mistenker at det ligger noe merkelig stolthet i det. burde være opplagt at Veum må ut og en ekstra mann i midtbaneleddet men hva med BHR.. snakker dem ikke sammen, eller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 341 Del Skrevet i går, 18:33 Del Skrevet i går, 18:33 10 minutter siden skrev Nøfyse: Du kan se han bremse opp i det han ser Veum i øyekroken. Han trodde nok Veum skulle klarere den, som han selvsagt også burde gjort i og med at han var rett- og Danso feilvendt. At Veum også stoppet opp i stedet for å bare klinke ballen vekk fikk Danso til å se dum ut. Jeg kan forstå at man henger den på Danso ved første øyekast, men hvis man ser litt ordentlig på hva som skjer så er det ingen grunn til å holde fast ved det inntrykket utover agendaen mot Danso som årets hakkekylling. Tja, ikke helt enig her. Danso hadde også muligheten til å klarere men han vil heller prøve å skjerme (som ikke er det verste valget) men forsøke på å skjerme ut var jo ikke godt nok... Og personlig liker jeg Danso, så han er ingen hakkekylling for meg hvertfall! Han har ferdigheter med ball som vi har savnet tidligere 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 402 Del Skrevet i går, 18:33 Del Skrevet i går, 18:33 1 minutt siden skrev jonni: Kan hende spillerne ikke forstår svensk? Wålemark har hvertfall ikke forstått hva Stabæk er Begeistre. Alltid. Uansett. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 155 Del Skrevet i går, 18:33 Del Skrevet i går, 18:33 Vi angriper helt alene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå