Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper JW innser at dette kommer ikke til å holde. Åsane triller rundt oss, og SOM VANLIG blir vi veldig passive i en femmer bak. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hva godt vi får ut av at tre stoppere kan trille ball mellom seg. Mer defensiv trygghet gir det i hvert fall ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev PKhelten:

Den der er 120% på Danso

Jo klart, men vi har blitt spilt ut av Åsane akkurat nå.

120% på Danso, 100% feil oppstilling

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev kuk:

Jeg fatter ikke hva godt vi får ut av at tre stoppere kan trille ball mellom seg. Mer defensiv trygghet gir det i hvert fall ikke

Nå har vi vel holdt på med tre bak siden Kjønø….fortsatt har vi trua på det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev Nøfyse:

Du kan se han bremse opp i det han ser Veum i øyekroken. Han trodde nok Veum skulle klarere den, som han selvsagt også burde gjort i og med at han var rett- og Danso feilvendt. At Veum også stoppet opp i stedet for å bare klinke ballen vekk fikk Danso til å se dum ut.

Jeg kan forstå at man henger den på Danso ved første øyekast, men hvis man ser litt ordentlig på hva som skjer så er det ingen grunn til å holde fast ved det inntrykket utover agendaen mot Danso som årets hakkekylling.

Uenig. Man antar ingenting i den situasjonen. Om han så regner med at Veum klarerer må han fortsatt være mye tettere på ball eller ta ut spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev rykkinn:

Come on Wålemark! Ut med Veum, inn med Opseth og legg om til 4-2-3-1 eller 4-3-3!

Hvorfor trenerne har så tungt for å gjøre slike opplagte og taktiske endringer fatter jeg ikke, men mistenker at det ligger noe merkelig stolthet i det.

burde være opplagt at Veum må ut og en ekstra mann i midtbaneleddet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev blaasoldat:

Dommeren har en veldig høy list for kort og frispark! Har vært en del soleklare mot olderheim i mine øyne 

- og de frisparkene vi har fått roter vi bort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev kuk:

Hvorfor trenerne har så tungt for å gjøre slike opplagte og taktiske endringer fatter jeg ikke, men mistenker at det ligger noe merkelig stolthet i det.

burde være opplagt at Veum må ut og en ekstra mann i midtbaneleddet

men hva med BHR.. snakker dem ikke sammen, eller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev Nøfyse:

Du kan se han bremse opp i det han ser Veum i øyekroken. Han trodde nok Veum skulle klarere den, som han selvsagt også burde gjort i og med at han var rett- og Danso feilvendt. At Veum også stoppet opp i stedet for å bare klinke ballen vekk fikk Danso til å se dum ut.

Jeg kan forstå at man henger den på Danso ved første øyekast, men hvis man ser litt ordentlig på hva som skjer så er det ingen grunn til å holde fast ved det inntrykket utover agendaen mot Danso som årets hakkekylling.

Tja, ikke helt enig her. Danso hadde også muligheten til å klarere men han vil heller prøve å skjerme (som ikke er det verste valget) men forsøke på å skjerme ut var jo ikke godt nok... Og personlig liker jeg Danso, så han er ingen hakkekylling for meg hvertfall! Han har ferdigheter med ball som vi har savnet tidligere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Åsane - Stabæk - 6. serierunde - 12. mai 2025 - 19:00
  • Opprett ny...