elvis 2 641 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Det er ubegripelig at vi etter så mange kamper der målene renner inn fortsetter med Næss/ Andresen. Kunne man ikke feks prøvd Nielsen/ Veum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 189 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 5 minutter siden skrev Flexi Knut: Så, så. Nå kan trollene roe seg her. Må ikke misbruke ordet Trolling nå da. Hvis det å påpeke en åpenbar feil i forsvaret er trolling, er vi på ville veier 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 929 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Ikke har vi klart å skape noen ting offensivt heller 😓 synd med skaden til Dia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 457 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 5 timer siden 50 minutter siden skrev Elias: Nielsen benket ja, så ikke helt det for meg med tanke på at han var meget imponerende i starten. Pedersen-Nielsen er vårt beste stopperpar Kan bare repetere dette. Nielsen-Pedersen er vårt beste stopperpar. Hvis vi vil slippe inn mindre tullemål så må disse to spille sammen! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 799 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Hvem er Andreassen kommentator snakker om hele tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico1 108 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden At vår desidert beste stopper Nielsen sitter på benker forteller dessverre litt for mye om Waalemark også 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 224 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor fatter ikke Wålemark at Olderheim ikke er ving? Misbruken hans av Olderheim og Spiten kan potensielt koste klubben mange millioner... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 641 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 8 minutter siden skrev Elias: Kan bare repetere dette. Nielsen-Pedersen er vårt beste stopperpar. Hvis vi vil slippe inn mindre tullemål så må disse to spille sammen! Ja, vi har jo Gaute Larsen, Riise og Wålemark i trener teamet- lurer på hvorfor de på død og liv fortsetter med oppstilling som åpenbart ikke fungerer.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 648 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg er fortsatt skeptisk til laguttaket. Vinge er helt ute, bommer på pasninger, avslutninger og dribler seg bort. Nielsen på benken, synes jeg også er et rart valg. Synes heller ikke vi har noe godt lag for 4-3-3 slik laget er nå. Vi blir for veike på midten og vingene er rett og slett for svake i posisjonen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 457 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Olderheim med en fantastisk kamp i midten sist, og idag så blir han flyttet ut på kant og igjen blir han mindre involvert og får ikke til like mye... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 189 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 1 minutt siden skrev kuk: Jeg er fortsatt skeptisk til laguttaket. Vinge er helt ute, bommer på pasninger, avslutninger og dribler seg bort. Nielsen på benken, synes jeg også er et rart valg. Synes heller ikke vi har noe godt lag for 4-3-3 slik laget er nå. Vi blir for veike på midten og vingene er rett og slett for svake i posisjonen Her treffer du bra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MatsBP 19 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Dette er faen meg siste gang jeg ser Olderheim bli plassert på vingen. Vi trenger kreativiteten og boksåpningen hans sentralt. Ut med Kostadinov og inn med Ellegaard. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 9 093 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Hvor mange fler skudd skal vi ha over nettet bak mål?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 207 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Olderheim er en Ødegaard-type og må spille i midten. Siste gang på vingen. Latterlig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 929 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Synd målet ikke er 7 meter høyere 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 483 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hva er greia med å skyte 10m over mål hver gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 207 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 2 minutter siden skrev MatsBP: Dette er faen meg siste gang jeg ser Olderheim bli plassert på vingen. Vi trenger kreativiteten og boksåpningen hans sentralt. Ut med Kostadinov og inn med Ellegaard. Evnt. inn med Opseth og Dahlby på kant. Ellegaard har til nå ikke overbevist meg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 875 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Laget burde kjøre innom våpenfabrikken på veien hjem, for å få litt hjelp med å stille inn siktet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 207 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hjem trene på skudd! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 641 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Akkurat nå skrev fexter: Hjem trene på skudd! Hjem og trene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 402 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 2 minutter siden skrev mbh: Laget burde kjøre innom våpenfabrikken på veien hjem, for å få litt hjelp med å stille inn siktet. Får kjøpe med noe forsvarssystemer i samme slengen… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 281 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Trener til Raufoss har gjort jobben sin. Ball i bakrom mellom Næss og Andresen. Nå må vi ta grep før vi har 2 i sekken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MatsBP 19 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Noen som kjenner noen heksedoktorer som kan få Aleksa klar ASAP? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 538 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Akkurat nå skrev TF22: Får kjøpe med noe forsvarssystemer i samme slengen… Eller en tur på Jordbru riflebanen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 457 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Svak omgang etter det idiotiske målet vi slipper inn. Her trengs det en pauseprat som vi hadde mot Mjøndalen for en uke siden! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 648 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Del Skrevet 4 timer siden (endret) Kan melde om 0 avslutninger på mål Endret 4 timer siden av kuk 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 235 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Bortsett fra det håpløse skuddet har Dahlby kanskje vært vår bestemann denne omgangen. Men både vingene og midtbanen holder seg jo på stor avstand så det blir sjelden farlig. Syns laget er veldig rart organisert. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 304 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Er vi bedre enn dette da? Jeg er usikker... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 538 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Akkurat nå skrev kuk: Kan melde om 0 skudd på mål + dårlige dødballer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 380 Del Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 1 minutt siden skrev kuk: Kan melde om 0 avslutninger på mål Utvikling, men ikke helt i riktig retning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå