Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 minutt siden skrev RedWhiteandBlaa:

Pirker på pirkingen din: "Når det kommer til" er ikke et norsk begrep, snarere en anglisisme. Bruk heller "når det gjelder".

Godt pirket!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra pod.
Med forbehold om at jeg hoppet litt pga nær 2 timer, ble det tatt opp tanker om grunnen til at vi ble rundspilt både mot Skeid og Mjøndalen med 11 mot 10??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev M-A-N:

Wålemark skal få tid og han har fornuftige ideer, men jeg er ikke med på bildet av at ting går veldig bra om dagen, og at vi ser tydelig utvikling.

4 siste kampene våre har vi ikke tapt. Slått ut Haugesund og Mjøndalen ut av cupen og 4 poeng på to siste kampene i serien. Vi scorer mål igjen og vinner kamper. Jeg gjentar, vi vinner kamper. Er ikke det utvikling? Hvor har du vært siste 2 årene?😂 jeg skjønner mellom linjene at du vil ha blod. Vi hadde 2 timers innspilling, før vi startet hadde vi 30 min prat først. Han er tydelig i hva som skal til. Han bekrefter også at salget av Christensen ødela ganske mye. Vi fikk Danso/Isaksen inn som ikke var matchfit. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev Luringen:

Jeg synes vi ser utvikling. Det har også mye med at vi var helt bedritne for en måned siden.

Skyldes at det ble en ekstra preseason etter preseason. Lærdommen her er at man aldri bør selge han eneste som har spilt alt i preseason 10 dager før seriestart.  Det ga ikke akkurat JW de beste forutsetningene. Det var en svak beslutning av sportslig leder. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...