Gå til innhold

Amin Askar til Stabæk?


MossFK-Rune
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


skulle akkurat til å si det samme. virker som om hjemmesiden til moss håper veldig på å få solgt han. sikkert deres beste kort til å tjene noen slanter, men virker ikke som om dette akkurat er i boks.

 

@ringo

 

kan du ikke fortelle litt om denne fyren og hvem i vår stall han ligner mest på? hva kan vi forvente av han imorgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har blitt imponert i flere kamper jeg har sett han for Moss. Om han kommer får vi hvertfall en venstreback med stor offensiv kapasitet. Dog noe uryddig i spillestilen, men gitt alderen er vel ikke dette noe Janne ikke kan stramme opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsvar...tror ikke det stemmer gitt. tror han er kantspiller, uten at jeg skal banne på det. ihvertfrall angrepsspiller. mulig han har blitt omskolert fra forsvar?

 

Han står oppført som forsvarsspiller på Moss' hjemmesider i alle fall. Det bør jo ha det på stell?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsvar...tror ikke det stemmer gitt. tror han er kantspiller, uten at jeg skal banne på det. ihvertfrall angrepsspiller. mulig han har blitt omskolert fra forsvar?

 

Forsvar..

 

EDIT: HURRA

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg ble så revet med av begestring at jeg ikke fikk med meg at det kun var snakk om prøvespill i første omgang - bummer.

 

Men, men, Forsvar eller Angrep? Ja takk begge deler...

 

Askar er en anvendelig spiller som kan spille på stort sett alle plasser - back, ving, sentral midtbane, spiss. Han har dog vært prøvet mye på venstreback de siste årene - litt av årsaken til at han har scoret såpass mye mål tror jeg skyldes at han ofte tar straffer i Moss. Teknisk god, dribleferdigheter, løpskapasitet og skudd han har det meste. Men er vel litt lett i kroppen og mangler erfaring fra dette nivået...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Askar er en anvendelig spiller som kan spille på stort sett alle plasser - back, ving, sentral midtbane, spiss. Han har dog vært prøvet mye på venstreback de siste årene - litt av årsaken til at han har scoret såpass mye mål tror jeg skyldes at han ofte tar straffer i Moss. Teknisk god, dribleferdigheter, løpskapasitet og skudd han har det meste. Men er vel litt lett i kroppen og mangler erfaring fra dette nivået...

 

@ringo

 

Jeg har ikke sett han mye (2-3 kamper), men mener å huske at han ikke er spesielt rask.. Stemmer det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg ble så revet med av begestring at jeg ikke fikk med meg at det kun var snakk om prøvespill i første omgang - bummer.

 

Men, men, Forsvar eller Angrep? Ja takk begge deler...

 

Askar er en anvendelig spiller som kan spille på stort sett alle plasser - back, ving, sentral midtbane, spiss. Han har dog vært prøvet mye på venstreback de siste årene - litt av årsaken til at han har scoret såpass mye mål tror jeg skyldes at han ofte tar straffer i Moss. Teknisk god, dribleferdigheter, løpskapasitet og skudd han har det meste. Men er vel litt lett i kroppen og mangler erfaring fra dette nivået...

 

@ringo

 

Hva med frispark? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hvis dette er en offensiv venstreback med gode dribleferdigheter, kan det ikke da bli en litt vel offensiv venstreside? Altså forutsatt at Alan ikke blir solgt, men det blir han sikkert så...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Askar er en anvendelig spiller som kan spille på stort sett alle plasser - back, ving, sentral midtbane, spiss. Han har dog vært prøvet mye på venstreback de siste årene - litt av årsaken til at han har scoret såpass mye mål tror jeg skyldes at han ofte tar straffer i Moss. Teknisk god, dribleferdigheter, løpskapasitet og skudd han har det meste. Men er vel litt lett i kroppen og mangler erfaring fra dette nivået...

 

@ringo

 

Jeg har ikke sett han mye (2-3 kamper), men mener å huske at han ikke er spesielt rask.. Stemmer det?

 

Absolutt ikke. Kallenavnet er Turboneger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hvis dette er en offensiv venstreback med gode dribleferdigheter, kan det ikke da bli en litt vel offensiv venstreside? Altså forutsatt at Alan ikke blir solgt, men det blir han sikkert så...

 

En god potet er vel uansett interessant. Gleder meg til å se han idag.

Håper han har tempo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Askar klarte seg greit. Virker som han ble prøvd ut i flere forskjellige offensive roller. Han kom på to-tre bra løp i bakrommet. Den ene gangen ble han riktignok løpt opp av høyrebacken til IFK. Han fikk til et par innlegg, dog av varierende kvalitet. Det var litt tamt i boksen også, det kan jo ikke han belastes for. Ellers hadde han to bra avslutninger og kunne fort blitt første offisielle målscorer på Telenor Arena.

 

Samspillet med Høiland fungerte ikke akkurat, men forhåpentligvis er vel Askar tiltenkt en rolle på venstresiden av laget, og Høiland vil vel tross alt mest sannsynlig fortsette som høyre back, selv om han også har spilt bra på venstresiden.

Endret av Joachim
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Amin Askar til Stabæk?
×
×
  • Opprett ny...