Nr14 1 299 Del Skrevet i går, 14:24 Del Skrevet i går, 14:24 6 timer siden skrev Styrmann: Må korte ned noen for tid ja. Noen av dere har jo ikke stilt et spørsmål, men skrevet et essay. Jeg kan ikke bruke 5min bare på å lese spørsmålet. Det skjønner vel alle. Absolutt, essensen av spørsmålene fikser dere veldig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 434 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Sunde i Stikka før kveldsmøtet: – Vi har som mål å engasjere mer og flere, sier Sunde, som heller ikke leser supporternes diskusjonsforum. Han legger til at det ikke er unaturlig at stemningen er dårlig når man taper fotballkamper og at tilbakemeldingene stort sett er på et nivå man må akseptere. – Det er som regel kritiske, men konstruktive og oppriktige spørsmål. Men det er ikke sikkert alt slagget kommer til meg. Jeg prøver å svare ut saklig, og samtidig heve meg over hvis det blir usaklig gruff. Vil ikke si Sunde sier folk må få lov til å være skuffet og til og med sinte når resultatene ikke er som ønsket. – Det er sånn det er når man er glad i en fotballklubb, kommenterer Stabæk-lederen som sier han oppriktig gleder seg til møtet på Onkel Blaa. Bjørnar Posse Sandboe er leder av Stabæk Support. Han skriver i en SMS til Budstikka at han ikke ønsker å si noe om saken før møtet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 938 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 9 timer siden 5 minutter siden skrev arni: Sunde i Stikka før kveldsmøtet: Bjørnar Posse Sandboe er leder av Stabæk Support. Han skriver i en SMS til Budstikka at han ikke ønsker å si noe om saken før møtet. Jaja 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 434 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 8 minutter siden skrev Posse: Jaja Snakker vi kryptisk ironi i siste svar😀 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 547 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Nydelig svart Posse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 322 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 14 minutter siden skrev Posse: Jaja Tor Bjørnar er i overkant glad i spørsmålstegn? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 101 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Gode spørsmål fra Budstikka som fint kunne blitt besvart på en langt bedre måte. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 574 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 299 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 698 Del Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 18 minutter siden skrev Blaakækse: Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja. Svaret var da helt fint? Unntatt at Budstikka tydeligvis ikke aksepterte det og fortsatte å pushe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 322 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 6 timer siden 1 time siden skrev jonni: Gode spørsmål fra Budstikka som fint kunne blitt besvart på en langt bedre måte. 19 minutter siden skrev Blaakækse: Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja. Virkelig? Tor Bjørnar fra Budstikka innledet med å stille ledende spørsmål hvor det var overtydelig hva slags sak han var ute etter å skrive. Posse svarte høflig at det var dårlig timing for ham å gå ut med noe negativt i Budstikka sånn rett før det planlagte møtet. Noe han selvsagt gjorde helt rett i. Da Tor Bjørnar fra Budstikka ikke aksepterte det, men fortsatte å fiske etter svar som kunne vinkles akkurat slik han hadde planlagt, var det bare til pass for ham at Posse svarte elegant sarkastisk. Tor Bjørnar fra Budstikka kan heller bruke tiden sin på å pugge rettskriving. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 831 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 6 timer siden 100 % korrekt, @Nøfyse. Klassisk eksempel på journalist som prøver å skape konflikt. Ser for meg overskriften: Stabæk Support (25) raser mot Stabæk (113) 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 434 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Heia @Styrmann! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 4 234 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 2 minutter siden skrev arni: Heia @Styrmann! Styrmann gjør en veldig god jobb her nå som ordstyrer og stiller oppfølgingsspørsmål. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 434 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Akkurat nå skrev Marandinho: Styrmann gjør en veldig god jobb her nå som ordstyrer og stiller oppfølgingsspørsmål. Enig👍👍 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 203 Del Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden De beste svarene kom da mikrofonene var skrudd av. Uansett var det nok et vellykket opplegg hvor de mest kritiske stemmene på forumet som vanlig ikke brukte sin stemme i plenum under møtet. På samme måte som de var fraværende under møtene som klubben arrangerte 05.08.21, 04.01.22, 08.09.22 og 15.08.23. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå