Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 timer siden skrev Styrmann:

Må korte ned noen for tid ja. Noen av dere har jo ikke stilt et spørsmål, men skrevet et essay. Jeg kan ikke bruke 5min bare på å lese spørsmålet. Det skjønner vel alle. 

Absolutt, essensen av spørsmålene fikser dere veldig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sunde i Stikka før kveldsmøtet:

– Vi har som mål å engasjere mer og flere, sier Sunde, som heller ikke leser supporternes diskusjonsforum.

Han legger til at det ikke er unaturlig at stemningen er dårlig når man taper fotballkamper og at tilbakemeldingene stort sett er på et nivå man må akseptere.

– Det er som regel kritiske, men konstruktive og oppriktige spørsmål. Men det er ikke sikkert alt slagget kommer til meg. Jeg prøver å svare ut saklig, og samtidig heve meg over hvis det blir usaklig gruff.

Vil ikke si

Sunde sier folk må få lov til å være skuffet og til og med sinte når resultatene ikke er som ønsket.

– Det er sånn det er når man er glad i en fotballklubb, kommenterer Stabæk-lederen som sier han oppriktig gleder seg til møtet på Onkel Blaa.

Bjørnar Posse Sandboe er leder av Stabæk Support. Han skriver i en SMS til Budstikka at han ikke ønsker å si noe om saken før møtet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Blaakækse:

Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja.

Svaret var da helt fint? Unntatt at Budstikka tydeligvis ikke aksepterte det og fortsatte å pushe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Marandinho:

Styrmann gjør en veldig god jobb her nå som ordstyrer og stiller oppfølgingsspørsmål. 

Enig👍👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De beste svarene kom da mikrofonene var skrudd av. 

Uansett var det nok et vellykket opplegg hvor de mest kritiske stemmene på forumet som vanlig ikke brukte sin stemme i plenum under møtet.

På samme måte som de var fraværende under møtene som klubben arrangerte 05.08.21, 04.01.22, 08.09.22 og 15.08.23. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer
  • Opprett ny...