Marandinho 3 981 Del Skrevet i går, 11:43 Del Skrevet i går, 11:43 2 minutter siden skrev @ringo: Jeg lar meg overraske av laguttaket… igjen Må si meg ganske enig her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 513 Del Skrevet i går, 11:48 Del Skrevet i går, 11:48 Her taper vi 1-0 Daniel Braathen på overtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 471 Del Skrevet i går, 11:52 Del Skrevet i går, 11:52 Positiv til midtbanen i dag i det minste. Bevegelig anker har vært etterlyst i lang, lang tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 608 Del Skrevet i går, 12:26 Del Skrevet i går, 12:26 Kostadinov som anker? Ifølge vglive. Slapp på returløp han fyren der. Kommer til å straffe seg. Nielsen benk skjønner jeg ingenting av. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 444 Del Skrevet i går, 12:29 Del Skrevet i går, 12:29 God match folks! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 538 Del Skrevet i går, 12:31 Del Skrevet i går, 12:31 50 minutter siden skrev @ringo: Jeg lar meg overraske av laguttaket… igjen Helt enig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 34 Del Skrevet i går, 12:36 Del Skrevet i går, 12:36 Hvor mange baklengs klarer Næss og gjengen å forære Skeid i dag mon tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 188 Del Skrevet i går, 12:37 Del Skrevet i går, 12:37 Underlig at ikke Mats Nielsen ikke får spille fast nå. Er det noe han trenger så er det trygghet i fasterammer for komme ordentlig i gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 639 Del Skrevet i går, 12:45 Del Skrevet i går, 12:45 Bare jeg som blir frustrert når noen driver fram med ballen gjennom led, også står bare alle de andre og ser på? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 477 Del Skrevet i går, 12:50 Del Skrevet i går, 12:50 Tam start dette, kom igjen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 471 Del Skrevet i går, 12:54 Del Skrevet i går, 12:54 Tamt, men backene bidrar godt offensivt i dag. Både Riise og Andresen har vært ganske nærme å finne diabate i feltet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 608 Del Skrevet i går, 12:55 Del Skrevet i går, 12:55 Vi var 2 indreløpere som spiller som Krogstad dessverre. Null vision fremover. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 538 Del Skrevet i går, 12:58 Del Skrevet i går, 12:58 Ikke noe spille eller plan.... Jeg syns synd på gutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 197 Del Skrevet i går, 12:59 Del Skrevet i går, 12:59 Eggen Vinge snubler rundt. Han må jobbe med balansen og/eller kjøpe nye sko med bedre feste! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 188 Del Skrevet i går, 13:01 Del Skrevet i går, 13:01 Et jevnt bunnoppgjør så langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 122 Del Skrevet i går, 13:01 Del Skrevet i går, 13:01 1 minutt siden skrev flamingo: Eggen Vinge snubler rundt. Han må jobbe med balansen og/eller kjøpe nye sko med bedre feste! Han lar seg inspirere av Ellegaard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 476 Del Skrevet i går, 13:02 Del Skrevet i går, 13:02 Isaksen og Onsrud ser ikke ut som et på banen, helt anonyme som alt for ofte… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 639 Del Skrevet i går, 13:04 Del Skrevet i går, 13:04 Få på Nielsen og flytt Næss opp på midtbanen. Få ut Onsrud eller Isaksen, de har ingen kreativitet med ball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 122 Del Skrevet i går, 13:05 Del Skrevet i går, 13:05 Lukter årets første Skeid poeng i dag. Og det poenget kommer av seg selv for deres del. 0 sjanser på 40 min mot Skeid på hjemmebane. Lukter opprykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 449 Del Skrevet i går, 13:10 Del Skrevet i går, 13:10 Noen som vet hvorfor vi har mindre benk enn Skeid ? Er det no regler om man har spilt for 2laget så kan man ikke stille som innbytter for a-laget ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 609 Del Skrevet i går, 13:12 Del Skrevet i går, 13:12 Igjen er det elendig tempo og mange touch med ballen. Håper det fokuseres på dette på trening fremover for dette går ikke bra.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 122 Del Skrevet i går, 13:13 Del Skrevet i går, 13:13 1 minutt siden skrev elvis: Igjen er det elendig tempo og mange touch med ballen. Håper det fokuseres på dette på trening fremover for dette går ikke bra.... Det får stelle seg i rekken over hva vi må øve på. Den listen er lang nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 571 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 13:14 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 13:14 Pust med magen folkens, gud så mye negativitet man kan ha rundt en hobby, støtt gutta på stadion istedenfor å klage på internett 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 513 Del Skrevet i går, 13:21 Del Skrevet i går, 13:21 Ja, det er gørr kjedelig. Men husk at under Bob hadde vi ligget under 2-0 allerede. Så lenge vi holder nullen , har vi fortsatt en mulighet til å ta alle tre poengene. Tålmodighet. Vi tar denne. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 387 Del Skrevet i går, 13:22 Del Skrevet i går, 13:22 Svakeste jeg har sett et Stabæklag noensinne. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 444 Del Skrevet i går, 13:24 Del Skrevet i går, 13:24 Minner om en 2. runde kamp i cup’en vi møter et lag som hele tiden søker å senke tempo og vi har ikke nok kvalitet til å spille de ut - vi bør ta de på kondis i 2. omgang. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 602 Del Skrevet i går, 13:31 Del Skrevet i går, 13:31 Synes vi første 30 tapte midtbanen, men litt bedre etterhvert. Spent på hvordan det går i motvind. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 377 Del Skrevet i går, 13:34 Del Skrevet i går, 13:34 Vi mangler alt av samhandling fremover. Diabate er frustrert og har begynt å være møtende spiss. Det er han ikke spesielt god på, så han må enten ligge og vente, eller byttes ut. Olderheim har fått til minimalt. Vinge på sin side har mange fine initiativ, men det er jo null bevegelse rundt han. Isaksen og Onsrud.. Oh my. Det er tamt. Vi trenger at minst en av dem konstant søker seg inn i boks for å hjelpe Diabate og gi Vinge og Olderheim flere alternativer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 602 Del Skrevet i går, 13:35 Del Skrevet i går, 13:35 17 minutes ago, Mike said: Pust med magen folkens, gud så mye negativitet man kan ha rundt en hobby, støtt gutta på stadion istedenfor å klage på internett Støtter gutta, men puster ikke med magen - det skal man ikke gjøre på stadion. Da skal en hyle av full kraft med lungene !!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 780 Del Skrevet i går, 13:40 Del Skrevet i går, 13:40 DEILIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå