Gå til innhold

Kamptråd: Raufoss-Stabæk - 8. serierunde - 24 mai 2025 - 16:00

Anbefalte innlegg

Nå må du være litt optimistisk, og ikke henge deg opp i bagateller 😅

Det holder vel uansett med U mellom dem og tremålsseier til oss, skjønt jeg bryr meg egentlig mest om vårt resultat. Per nå viktigere med våre poeng enn fordeling blant de andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 timer siden skrev Abel:

Denne bør Bror Jørgen coache til seier

Ja, serien 9-5-6 må forbedres nå om planen mot opprykk skal holdes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes med "serien" inkl. ikke-tellende treningkamper blir pjatt. Ja, selvfølgelig må vi forbedre oss, hvorfor si det?

Det som er sikkert, er at dette blir en taktisk kamp fra Raufoss' side, en taktikk vi må svare kvikt på eller helst være i forkjøpet av. JW kjenner motstanderens spillertyper meget godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 minutter siden skrev arni:

Viktig kamp etter 5 uten tap nå. Selvtillit bygges nå om rekka fortsetter og unngår å falle ned i hullet igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

49 minutter siden skrev arni:

Vil helst ikke ha en plan MOT opprykk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper vi har spilt på oss selvtilitt. Vi har ikke vært sterke borte til nå og vi må nesten slå lag som Raufoss for å være med i kampen om opprykksplass 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

56 minutter siden skrev InaB:

Jeg håper vi har spilt på oss selvtilitt. Vi har ikke vært sterke borte til nå og vi må nesten slå lag som Raufoss for å være med i kampen om opprykksplass 2.

Dagbladets oddstips tar det på kornet:

Stabæk form og statistikk
Høyere seiersprosent er alltid velkomment når dette laget spiller bortekamper i Obosligaen, men 4 poeng på 3 reiser er greit. Mål for/mot på bortebane: 4-5. 

Stabæk har en 7. plass i serien og sluttresultatene fra de siste fem kampene (2-1-2) er nok ikke helt utypiske for posisjonen, med et snitt på under et og et halvt poeng per match.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev 1369:

Det som er sikkert, er at dette blir en taktisk kamp fra Raufoss' side, en taktikk vi må svare kvikt på eller helst være i forkjøpet av. 

No shit, det hadde jeg ikke tatt med i beregningen😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Nico1:

Lov å håpe på Matic på benk i dag? 

Var snakk om at de håpet på det. Han er veldig veldig nære. Men kamprusten. Men han var garantert tilbake på benken mot Kongsvinger. Men har en kul følelse på at han er i tropp i dag, men det er synsing per nå. Vet ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betydningen av kapteinen Næss er viktig i år. Han kommer seg spillemessig også. En mye bedre utgave enn fjoråret. Han er viktig og blir viktig i år. 

Akkurat nå skrev Andreas:

Pedersen har vært jævlig god så veldig fortjent! Næss føler jeg fort er natt og dag… men den mannen høster evig tillit uansett hvordan han gjør, uansett trener. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 minutter siden skrev odd:

Ser ut som Pedersen er foran Nielsen i køen nå. 

Nielsen er god å ha på benken, og han kan til og med komme inn å avgjøre kampen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Raufoss-Stabæk - 8. serierunde - 24 mai 2025 - 16:00
  • Opprett ny...