Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Kongsvinger - 9. serierunde 31. mai 2025 - 16:00

Anbefalte innlegg

Akkurat nå skrev kuk:

Fy faen - taktisk katastrofe.  

Enig at JW må få tid, men det får være grenser for taktiske blundere. Det er så svakt å forsvare oss i en hel omgang

Tror ikke han bør få mye mer tid. Han blir sparket snart uansett, så gjør det med en gang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev kuk:

1. Synes det er merkelig å gjøre et trippelbytte i angrep, når det er midtbanen som ikke henger i hop.

2. Veum på back er nok en gang kamikaze og russisk rulett på en gang. Han ligger konstant i mellomposisjon og alltid et halvt sekund for sent ute

3. Nielsen i det 90 er for sent.

Det eneste som er 100% sikkert er at Nielsen bør spille alle kamper så lenge han ikke sitter i rullestol

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev zooted:

Det eneste som er 100% sikkert er at Nielsen bør spille alle kamper så lenge han ikke sitter i rullestol

Det var hans mann som utliknet på overtid..

Vi var ett angrep fra å slå Kongsvinger. Dette er fremgang!

Så tror jeg noen her må gå litt i seg selv nå det først ropes på at vi må få inn Nielsen og når det likevel ikke fungerer å stange unna så er problemet at vi ble for defensive... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev odd:

Så tror jeg noen her må gå litt i seg selv nå det først ropes på at vi må få inn Nielsen og når det likevel ikke fungerer å stange unna så er problemet at vi ble for defensive... 

enig. Er noe galt med hvordan gutta kommuniserer sammen…eller ikke kommuniserer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev odd:

Ikke sant, her kommer "fremgang" folket. Og det er jo ikke dårlig at man nesten slår Kongsvinger. Men er det DER vi er? at vi skal synes at det er utrolig at vi slår Kongsvinger på hjemmebane. Der er jeg uenig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev odd:

Hallo - Nielsen kom inn i det 90 min.. Inn til et kaotisk defensivt rot. Han kom inn 90 min for sent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev @ringo:

men alt i alt en god match av oss. 

Mener du virkelig dette, Ringo?

Vi har perioder i 1. der vi er best - men gi meg gjerne tallene du ofte besitter som viser at vi gjør en god kamp. Er redd det heller visert en ok 1.omgang og direkte svak andre omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev kuk:

Mener du virkelig at dette, Ringo?

Vi har perioder i 1. der vi er best - men gi meg gjerne tallene du ofte besitter som viser at vi gjør en god kamp. Er redd det heller visert en ok 1.omgang og direkte svak andre omgang

Husk at vi nesten slo Kongsvinger da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev @ringo:

Surt med poengtap, men alt i alt en god match av oss. Det er denne arbeidsinnsatsen som kreves.

Tolket vi andre omgang forskjellig? Første omgang var nydelig innsatsmessig. Man var i press, og det var tenning. I andreomgang slet vi med å holde ballen i laget i tre trekk. All kjempingen på midtbanen ble trukket bakover og tonet ned. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev @ringo:

Surt med poengtap, men alt i alt en god match av oss. Det er denne arbeidsinnsatsen som kreves.

God match frem til trippelbyttet, godt kjempet, vant til og mange andreballer. Men å legge seg så langt bak i 15 minutter pluss tillegg og bare gi fra oss ballen hver gang vi vinner den - da er det ikke overraskende at det ender som det gjør. Mister seieren pga egen feighet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kan ødelegge en dag, en uke, en sesong som denne klubben ass. Man står jo og gruer seg hele andreomgangen på at det her skal skje. 

Men keeperen deres er god på hodet da, vanskelig kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Kongsvinger - 9. serierunde 31. mai 2025 - 16:00
  • Opprett ny...