Gå til innhold

Anbefalte innlegg

39 minutter siden skrev Anderson:

Lekker som en sil med han på banen. To heldige frispark, vil jeg si.

Og i hvert fall delvis skyld i to av målene vi slapp inn. Det vil være strengt å kalle det andre målet til Mjøndalen en tabbe av Næss, men han skulle jo bare latt skuddet/innlegget gå trygt og rolig inn til Rossbach i stedet for å slenge ut et ben sånn helt ukontrollert og dermed forære Mjøndalen en helt unødvendig "målgivende". Kanskje ingen tabbe, men dårlig spilleforståelse og helt unødvendig er det i hvert fall. På det tredje målet deres var han som vanlig fullstendig fraværende i markeringsspillet. Næss er sikkert vår beste spiller i år hvis man ser bort fra alle målene imot som han har vært helt eller delvis skyld i - men dem er det jammen meg mange av allerede. Jeg syns ikke han er stort bedre i år enn i fjor. Han begår fremdeles de samme type feilene med omtrent samme hyppighet, og det koster oss mange mål imot i år som i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev rykkinn:

90+7. også slår du DET frisparket.. takk..

La nå Næss få slippe alt dette ansvaret som kaptein. Jeg garanterer vi vil få en bedre midtstopper da…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev jonni:

Hvis Gud eksisterer så har han spilt sin siste kamp for Stabæk. 

Gud har vel ikke spilt en eneste kamp for Stabæk. ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Abel:

2 på spillerbørsen og som kaptein. Taus etter match?

Nja, han var ikke akkurat taus i snakk med supportere på tribunen. Uten at det går i hans favør...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Petter:

Nja, han var ikke akkurat taus i snakk med supportere på tribunen. Uten at det går i hans favør...

Kom han med bortforklaringer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Petter:

Tenkte på sedvanlig prat med Miøen, men da skjønner jeg at ting har kokt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nicolai Næss
  • Opprett ny...