Gå til innhold

Anbefalte innlegg

3 minutter siden skrev Nøfyse:

5-4-1 foreløpig, eller 5-2-2-1 kan det sikkert også kalles

Og planen ser ut til å være å forsvare seg mot Åsane og slå langt på Olderheim. Herregud…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et trist syn.

Skal man spille med tre bak må litt av poenget være at de tre faktisk kan spille ball bakerst. Med Næss ute er det enda mindre trygghet med ballen bakerst, og vi ender med at Danso faller ned og skal prøve å styre spillet vårt. Når det skjer, er det med tre stoppere rett bak han. Foran han er det 10 Åsane-spillere og 6 Stabæk-spillere. Ikke rart det ser vanskelig ut å spille seg gjennom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev SuperDungeonMaster:

Jeg får opp en eller annen melding med jevne mellomrom. Et eller annet med "Fornebu", noe greier. Hos meg det ligger?

Jeg også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev SuperDungeonMaster:

Jeg får opp en eller annen melding med jevne mellomrom. Et eller annet med "Fornebu", noe greier. Hos meg det ligger?

Nei, får det samme

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Elliott Ottesen:

Fy faen der er du god Riise!

16 minutter siden skrev Marandinho:

Hammy💪💪💪💪💪 Cold as ice🤌🥶 unner han den

Kaptein KP viser seg som en kaptein! Der han tar ansvar når keeper prøver utpsyking av Hammy før straffen! Se og lær Næss 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner en ordentlig spiss idag, men syns kanskje ikke spillet er så ille? Litt passivt å spille 5 bak og ikke så mye kreativitet før Hammy eller Olderheim får ball. men syns vi gjør en ålreit omgang hvertfall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske solid 1 omgang dette her. Lett å fokusere på det negative, men jeg syntes det har vært mye bra. Nielsen/Pedersen er det beste stopperparet vi har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dårlig omgang det. Syns det er greit at vi til tider kan ligge litt dypt og stå imot. Kanskje problemet i fjor var at vi var så naive og trodde vi kunne kontrollere kamper uten å gi motstanderne noe særlig respekt. Ser fort ut som en bra kampplan om vi rir dette inn og en dårlig kampplan om vi slipper inn før vi får 2-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Åsane - Stabæk - 6. serierunde - 12. mai 2025 - 19:00
  • Opprett ny...