Elias 402 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Dahlby ranet for hat-trick der! det der var ikke offside! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 795 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden YES!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 501 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Se ut som et lag jo !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 890 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Årsbeste! En av de beste omgangene på Nadderud på en god stund, sikkert en del som kommer tilbake på Tirsdag! Fin fest i dag og god 17 mai til alle Blaa! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 140 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Vi klarte å ri det inn denne gangen, selv med den farlige 4-0 ledelsen! Dette må være vendepunktet vi har ventet på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 48 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Gratulerer med en fantastisk andreomgang 💙 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico1 87 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Beste omgangen siden første omgang mot Egersund i fjor 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erkan 229 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 1 time siden skrev erkan: Vi blir gråere og gråere for hver dag som går. Det tok ikke lang tid. Håper det vedvarer 💙 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 163 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 29 minutter siden skrev Elias: Dahlby ranet for hat-trick der! det der var ikke offside! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 236 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Andre omgang var pur klasse. Nå slipper vi ned skuldrene og spiller deilig fotball. Hvorfor Dahlby har vært ute i kulda så langt i sesongen et uforståelig. Den eneste i Stabæk utenom Diabate det lukter litt mål av. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 621 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Magisk hvordan det løsnet når noen gikk på løp i bakrom og attpåtil fikk en pasning på det. Denne andreomgangen burde bevise at vi kan ikke spille med Olderheim som alenespiss! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 402 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 9 minutter siden skrev Nøfyse: VAR hadde vel fått den til å se ut offside uansett😂 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 163 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Akkurat nå skrev Elias: VAR hadde vel fått den til å se ut offside uansett😂 Fare for det, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 542 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 56 minutter siden skrev @ringo: Nå får @FranckTheBank litt å gjøre etter match Jeg gjør dette underveis i kamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 581 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 1 time siden skrev Marandinho: ALT! herregud jeg blir helt mongo av dette her jeg. Jeg har skikkelig lyst til å si at med dagens spill er vi friskmeldt 😂🙈 vi leder 3-0 på hjemmebane og har full kontroll. Jeg kan faktisk gå å pisse mens jeg ser kamp. Fullstendig overtenning fra kikkert er 17. mai for meg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 408 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Første omgangen vi viser noe å skryte av, utrolig hva to kjappe mål gjør med selvtilliten. Også ser vi ganske snart om dette var et lite blaff mot dårlig motstand eller vendepunktet etter en blytung start på sesongen. 3 poengerne våre har kommet mot de 3 nederste lagene på tabellen, plass 14, 15 og 16. 1 poengerne mot plass 13 og 10 Tapene har kommet mot plass 11 og 1. Dvs vi har igjen hele øvre halvdel av tabellen minus lsk som ga oss grundig juling Jeg avventer med å konkludere men kjenner at dagen i dag gjorde godt for både tilskuere og spillere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 720 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tilbake til 2000 for like stor seier 16. mai (Haugesund borte), og 1996 med større seier (Kongsvinger hjemme). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 764 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Ser hvor stor forskjell det blir når vi putter en med "power" inn i angrepet. Både Olderheim og Vinge kom mer til sin rett med en mer naturlig spisstype der fremme. Forøvrig var første omgang helt krise, tenker da spesielt på pasningsspillet - presisjon på nivå med 4 div... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå