fexter 5 258 Del Skrevet i går, 08:08 Del Skrevet i går, 08:08 Alt om kampen mot Kongsvinger i morgen. https://www.stabak.no/nyheter/for-kampen-stabaek-kongsvinger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 475 Del Skrevet i går, 10:08 Del Skrevet i går, 10:08 Bror Jørgen jobber nok hardt for å slippe «Redo for å ta mer skit om laget inte snart visar seg betre» i kamp 22👍 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 708 Del Skrevet i går, 11:19 Del Skrevet i går, 11:19 Kongsvinger spiller litt annerledes fotball enn de andre lagene i OBOS. De står høyere og er ganske gode til å komme rundt på kantene. I fjor noterte jeg at bare Enga og Kongsvinger sto høyt mot oss - noe som resulterte i at vi til tider fikk herje i et stort bakrom og fikk to deilige seire mot K. I år har samme offensive stilen ført til at de hittil har skåret 7 mål mer enn oss. Det blir spennende å se hvordan vi står til Kongsvinger i år. Klubben har svensk trener som oss - men spillestilen er helt annerledes. Kongsvinger har flere unge spillere som orker mye og er i god utvikling. En av de mest spennende er Jesper Grundt. Han er sønn av den verdenskjente (på Hedmarken) danseband vokalisten Trond Erik Grundt fra bandet Tronderics - kjent fra hits som "Den Gamle Tvinne Bjørka" som sikkert alle på forumet her nynner på hver dag... Lykke til Gutta - dette bør være en grei oppgave ! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 813 Del Skrevet i går, 12:37 Del Skrevet i går, 12:37 1 time siden skrev InaB: dette bør være en grei oppgave ! Det er alt annet enn en grei oppgave! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 791 Del Skrevet i går, 12:46 Del Skrevet i går, 12:46 7 minutter siden skrev @ringo: Det er alt annet enn en grei oppgave! Som Bror Jørgens største fan (bare forbigått av Sunde)😊, har du vel trua? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 813 Del Skrevet i går, 12:49 Del Skrevet i går, 12:49 Hvor har du det fra at jeg er fan? Jeg er ikke fan - men jeg mener fyren må få en skikkelig sjanse - han overtok en branntomt av et lag. Et lag som fortsetter å underprestere. Jeg liker ideen hans om heldagsutøveren, det har spillerne godt av. Men endringer tar tid. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 791 Del Skrevet i går, 12:52 Del Skrevet i går, 12:52 4 minutter siden skrev @ringo: Hvor har du det fra at jeg er fan? Kanskje jeg har misforstått innleggene dine? Kan jo hende😊Etter 21 kamper bør tomta se ryddig og fin ut 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 813 Del Skrevet i går, 12:59 Del Skrevet i går, 12:59 Nja - alle spillerne er ikke tilbake fra skade ennå en gang, og så fikk han en curvball da vi solgte Christensen. Men for-sure, jeg skulle gjerne sett bedre spill jeg og, selv om resultatene for Mai er helt ok! Det uten Spiten, Dia, Wendt, Hoven og Matic. Det er mye å gå på her synes jeg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 791 Del Skrevet i går, 13:10 Del Skrevet i går, 13:10 Var kort innom siste treninga før Raufoss, det var ikke bra. Nico hintet vel om det etter kampen. Nå lovpriste Bror Jørgen Diabate etter onsdagens trening, så får vi håpe det beste imorgen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 555 Del Skrevet i går, 13:24 Del Skrevet i går, 13:24 Var veldig svada svar om Nico sitt utbrudd i podcasten etter kampen mot Raufoss.... Men jeg var ikke der så vet ikke hva som ble sagt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 813 Del Skrevet i går, 13:36 Del Skrevet i går, 13:36 Nico mente seg vel feilsitert... om det stemmer så er det vel fine - men om ikke.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 590 Del Skrevet i går, 16:13 Del Skrevet i går, 16:13 Dette møter gutta imorgen. Snakker bra norsk KIL’s svenske trener. Bror Jørgen stå på! https://www.kil.no/nyheter/har-fatt-en-hel-uke-til-forberedelser-foltes-nesten-uvant-a-trene 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 088 Del Skrevet i går, 16:41 Del Skrevet i går, 16:41 Hva skal de svare da? Man kaster jo ikke folk under bussen på supporterpuben og for åpen mikrofon. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 715 Del Skrevet i går, 17:01 Del Skrevet i går, 17:01 Diabaté fra start i morgen utifra dagens trening 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 580 Del Skrevet i går, 17:08 Del Skrevet i går, 17:08 26 minutter siden skrev joffen: Hva skal de svare da? Man kaster jo ikke folk under bussen på supporterpuben og for åpen mikrofon. Bedre å gjøre det etter kamp til supporterne ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 509 Del Skrevet i går, 20:15 Del Skrevet i går, 20:15 3 timer siden skrev SAU: Diabaté fra start i morgen utifra dagens trening Så Dahlby benket etter en svak kamp? Så det ut som Olderheim fortsetter på kant og? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 573 Del Skrevet i går, 20:41 Del Skrevet i går, 20:41 Er det fremdeles (gratis) parkeringsplass på Nadderud ? Med det elendige kollektivtilbudet med buss for t bane for deler av strekningen opp til bekkestua fra oslo sentrum, er det lite som frister å gå på kamp i morgen ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 966 Del Skrevet i går, 20:45 Del Skrevet i går, 20:45 3 minutter siden skrev FranckTheBank: Er det fremdeles (gratis) parkeringsplass på Nadderud ? Med det elendige kollektivtilbudet med buss for t bane for deler av strekningen opp til bekkestua fra oslo sentrum, er det lite som frister å gå på kamp i morgen ! Er så godt som gratis ved Nadderud Arena/Nadderudhallen. 3 kr timen eller noe sånt de første 3 (?) timene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 708 Del Skrevet i går, 21:06 Del Skrevet i går, 21:06 4 hours ago, gegras said: Dette møter gutta imorgen. Snakker bra norsk KIL’s svenske trener. Bror Jørgen stå på! https://www.kil.no/nyheter/har-fatt-en-hel-uke-til-forberedelser-foltes-nesten-uvant-a-trene Ja, han er visstnok fra Arvika rett over grensen og har jobbet og bodd mye i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 5 042 Del Skrevet i går, 21:22 Del Skrevet i går, 21:22 37 minutter siden skrev FranckTheBank: Er det fremdeles (gratis) parkeringsplass på Nadderud ? Med det elendige kollektivtilbudet med buss for t bane for deler av strekningen opp til bekkestua fra oslo sentrum, er det lite som frister å gå på kamp i morgen ! Går buss hvert kvarter fra National. Tar 23 min til stadion. T-banen før byggearbeidet startet tok vel 20 min til Bekkestua. Med bussen kommer du nesten rett til inngangen. Til info. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 817 Del Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden 3 timer siden skrev Petter: Er så godt som gratis ved Nadderud Arena/Nadderudhallen. 3 kr timen eller noe sånt de første 3 (?) timene. Pris for lørdager og søndager. Parkeringen ved Nadderud Arena har samme vilkår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 573 Del Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Buss høres fristende ut. Må man ha app for å parkere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 183 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Min vakre serber tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 791 Del Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Med Matic og Diabate tilbake er to av unnskyldningene for 11. plassen på nivå 2 borte! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 817 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 3 timer siden skrev FranckTheBank: Buss høres fristende ut. Må man ha app for å parkere? Nei, det er p-automat på stedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jibb 162 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 11 timer siden Vi får håpe FrankTheBank finner parkering, så skal vi klare å snu skuta i tide til å redde topp3. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 590 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden På 30.5.2025 den 12.08 skrev arni: Bror Jørgen jobber nok hardt for å slippe «Redo for å ta mer skit om laget inte snart visar seg betre» i kamp 22👍 Traff en småhektisk JW i Sandvika i dag, tydelig at kampen betyr ekstra mye 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 345 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Matic tilbake kan gjøre en stor forskjell om han holder seg skadefri og kommer i form etter hvert. Håper på en god prestasjon i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 715 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 15 timer siden skrev Elias: Så Dahlby benket etter en svak kamp? Så det ut som Olderheim fortsetter på kant og? Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 573 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 46 minutter siden skrev jibb: Vi får håpe FrankTheBank finner parkering, så skal vi klare å snu skuta i tide til å redde topp3. Er på bussen mot Gullhaug nå. Neste gang kan jeg parkere i oppkjørselen til en av dere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå