Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Isnes hadde vært gull. Men jeg tviler på om klubben er klare til å gi opp prosjekt Wålemark allerede etter kun åtte kamper (+ cup). Jeg er også usikker på om vi har økonomi til å kvitte oss med han om vi ville.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isnes burde ha vett nok til å holde seg unne Haugesund. 

Stabæk burde fortsatt være en relativt attraktiv klubb for en trener som ønsker å skape noe. Masse sultne u-spillere som kan coaches bedre og bedre. Spørsmålet er om vi troverdig kan love han tid til å forme dem.

(Ellers enig med @Ace: Tror vi på at det er mulig å sparke Wålermark? Tipper vi først må sparke Finstad og så i ekstremfart finner en ny sportssjef som tar en trenersparking som første dag på jobb.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper lite om vi får inn den ene og den andre treneren når vi har Finstad som sportssjef. Som mange nevner over her så er jeg også positiv til å få inn Berntsen som sportssjef. Men vet ikke om dette er noe man alternativt kunne gå for og det er Stige Inge Bjørnebye. Gjort det bra med AGF i Danmark i det siste. Tror det kunne vært noe å satse på hvis man ikke skulle gått for Berntsen. 

Får vi inn ny sportssjef, da kan vi snakke ny trener og da er Isnes svært aktuell. Men han er vel sikkert allerede i gang hos FKH han. Spent på hva klubben gjør. 

Kuriositet, ser jeg av Transfermarkt at Joakim Persson fortsatt er tilgjengelig på markedet som trener. Vet ikke hvordan han har levert varene, men kjenner hvert fall klubben. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben er jævlig annerledes enn den var for 15 år siden så jeg tror ikke vi skal bruke "kjenner klubben" som argument for de som var her for 10+ år siden.

Berntsen? Er ikke han litt samme type som det vi har kritisert klubben for? Lite langsiktighet samt var det ikke noe styr med bonus for spillersalg (ref diskusjonen rundt Tunold og bonus)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev Blaakækse:

Leif Gunnar Smerud er visst ferdig i Palace i England. Noen som har noe mer dyptgående info på han annet enn han var U-21 sjefen?

Var vel oppe I Adecco og Tippeligaen da det het det med Hønefoss i 2011-2013. Ellers kranglet han med kvinnelandslaget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig kampen mot Raufoss var dritt, men Mai måned var bra sånn ellers. Olderheim på høyre/venstre kant håper jeg vi er helt ferdig med nå. 

Wålemark får garantert frem til etter sommer pausen. Det er det eneste riktige. Snart er Spiten tilbake, Diabate er vel allerede klar og Matic endelig tilbake. Jeg mener vi mangler mye uten dem. Med dem i laget så mener jeg kamper som Åsane og Raufoss snur i vår favør. Vipps er Stabæk på 3 plass, og kvarten i cupen. Og Wålemark er ikke så halv gærn og ny trener tråden ligger på side 4.

Vært litt uheldig med de 3 borte, vil gjerne se hvordan det fungerer med dem i laget under Wålemark. Da BØR kamper som mot Raufoss og Åsane gå bedre, det tror jeg det gjør også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny trener
  • Opprett ny...