Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 timer siden skrev Styrmann:

Må korte ned noen for tid ja. Noen av dere har jo ikke stilt et spørsmål, men skrevet et essay. Jeg kan ikke bruke 5min bare på å lese spørsmålet. Det skjønner vel alle. 

Absolutt, essensen av spørsmålene fikser dere veldig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sunde i Stikka før kveldsmøtet:

– Vi har som mål å engasjere mer og flere, sier Sunde, som heller ikke leser supporternes diskusjonsforum.

Han legger til at det ikke er unaturlig at stemningen er dårlig når man taper fotballkamper og at tilbakemeldingene stort sett er på et nivå man må akseptere.

– Det er som regel kritiske, men konstruktive og oppriktige spørsmål. Men det er ikke sikkert alt slagget kommer til meg. Jeg prøver å svare ut saklig, og samtidig heve meg over hvis det blir usaklig gruff.

Vil ikke si

Sunde sier folk må få lov til å være skuffet og til og med sinte når resultatene ikke er som ønsket.

– Det er sånn det er når man er glad i en fotballklubb, kommenterer Stabæk-lederen som sier han oppriktig gleder seg til møtet på Onkel Blaa.

Bjørnar Posse Sandboe er leder av Stabæk Support. Han skriver i en SMS til Budstikka at han ikke ønsker å si noe om saken før møtet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 minutter siden skrev Blaakækse:

Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja.

Svaret var da helt fint? Unntatt at Budstikka tydeligvis ikke aksepterte det og fortsatte å pushe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Marandinho:

Styrmann gjør en veldig god jobb her nå som ordstyrer og stiller oppfølgingsspørsmål. 

Enig👍👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev Nøfyse:

At du kan ramse opp så mange datoer

@Slum er på spekteret. He just cannot help it.

--------

Ellers er det en dramaturgi rundt dette som går igjen, og igjen. Det er ikke greit å være kritisk/negativ, inntil det plutselig er greit. Hvor denne grensen går vet bare noen få.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev Potter:

Opprinnelig ønsket man å ha møtet mandag 19. mai, men da var sportssjef i Afrika. Derfor ble møtet 28. mai. Dagen før var det styremøte. Ikke optimalt, men alternativet var å vente enda lenger.

Det ble ikke stream denne gangen, men møtet i sin helhet kommer som podcast i Kikkertsvingen. Om ikke annet så er vel det en klar forbedring for de som har småbarn, andre forpliktelser eller bor for langt unna til å ta turen.

Takk for at du skriver her.
Har lurt litt siste uka - hvor utfordrende er det å være styreleder i en klubb som har nådd et sportslig nivå ikke sett siste 30 år på Nadderud.?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Potter:

Jeg er litt på farten akkurat nå, og noe dekkes vel indirekte i podden som kommer, så det blir et litt kort svar. Men, det er selvfølgelig beintøft. Å ta over staffettpinnen i slutten av februar, etter at vi med god margin feilet i jakten på opprykket i fjor, var og er krevende. Jeg har lovet meg selv, og for så vidt også alle dere ved å ta vervet, at det skal legges ned en enorm innsats fra min side. Hvis man ikke er villig til det så er det bedre at andre tar børen.

Skal vi lykkes må vi være smartere, mer energiske og mer dedikerte enn konkurrentene våre. Det er mange av de som er både flinke og smarte, så vi må også ha en solid stamina.

Vi skal ikke vente alt for lenge med neste møte - og det er ikke ment som brannslukking. Som jeg sa i går så er press sunt og motiverende så lenge man tåler det. Jeg tror det er bedre for alle at vi møtes jevnlig for å bygge fellesskap og for å kunne diskutere, få innspill, få (konstruktiv) kritikk og for å bygge kultur. Heller to pils på Onkel Blaa enn én kaffekopp på brakka :)

PS: Vi får se om vi ikke klarer stream neste gang. Denne gangen var mediesjef Miøen bortreist. 

Takk for svar, setter pris på det👍 

Spent på om gutta slår tilbake på lørdag, megaviktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Potter gjorde best figur i går etter mitt syn. Tydelig og offensiv. En del av spørsmålene var formulert på en kritisk måte, og da blir det vanskelig å svare. Sunde er god på strategi og kultur. Wålemark svarer godt, men det klinger litt hult når det ikke synes på banen.

Så har jeg dårlig samvittighet for at jeg aldri kommer meg på damekamper. Sorry Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opptaket er sendt i trykken og bør være i en spillemaskin straks. Tok noen stikkprøver på lydkvaliteten og den bør jevnt over være good enough, men litt romklang bør man forvente. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer
  • Opprett ny...