Nr14 1 300 Del Skrevet tirsdag kl. 14:24 Del Skrevet tirsdag kl. 14:24 6 timer siden skrev Styrmann: Må korte ned noen for tid ja. Noen av dere har jo ikke stilt et spørsmål, men skrevet et essay. Jeg kan ikke bruke 5min bare på å lese spørsmålet. Det skjønner vel alle. Absolutt, essensen av spørsmålene fikser dere veldig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 447 Del Skrevet i går, 13:27 Del Skrevet i går, 13:27 Sunde i Stikka før kveldsmøtet: – Vi har som mål å engasjere mer og flere, sier Sunde, som heller ikke leser supporternes diskusjonsforum. Han legger til at det ikke er unaturlig at stemningen er dårlig når man taper fotballkamper og at tilbakemeldingene stort sett er på et nivå man må akseptere. – Det er som regel kritiske, men konstruktive og oppriktige spørsmål. Men det er ikke sikkert alt slagget kommer til meg. Jeg prøver å svare ut saklig, og samtidig heve meg over hvis det blir usaklig gruff. Vil ikke si Sunde sier folk må få lov til å være skuffet og til og med sinte når resultatene ikke er som ønsket. – Det er sånn det er når man er glad i en fotballklubb, kommenterer Stabæk-lederen som sier han oppriktig gleder seg til møtet på Onkel Blaa. Bjørnar Posse Sandboe er leder av Stabæk Support. Han skriver i en SMS til Budstikka at han ikke ønsker å si noe om saken før møtet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 943 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 13:31 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 13:31 5 minutter siden skrev arni: Sunde i Stikka før kveldsmøtet: Bjørnar Posse Sandboe er leder av Stabæk Support. Han skriver i en SMS til Budstikka at han ikke ønsker å si noe om saken før møtet. Jaja 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 447 Del Skrevet i går, 13:40 Del Skrevet i går, 13:40 8 minutter siden skrev Posse: Jaja Snakker vi kryptisk ironi i siste svar😀 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 548 Del Skrevet i går, 13:42 Del Skrevet i går, 13:42 Nydelig svart Posse 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 347 Del Skrevet i går, 13:47 Del Skrevet i går, 13:47 14 minutter siden skrev Posse: Jaja Tor Bjørnar er i overkant glad i spørsmålstegn? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 102 Del Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 Gode spørsmål fra Budstikka som fint kunne blitt besvart på en langt bedre måte. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 574 Del Skrevet i går, 16:30 Del Skrevet i går, 16:30 Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 300 Del Skrevet i går, 16:44 Del Skrevet i går, 16:44 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 714 Del Skrevet i går, 16:49 Del Skrevet i går, 16:49 18 minutter siden skrev Blaakækse: Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja. Svaret var da helt fint? Unntatt at Budstikka tydeligvis ikke aksepterte det og fortsatte å pushe. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 347 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 17:00 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 17:00 1 time siden skrev jonni: Gode spørsmål fra Budstikka som fint kunne blitt besvart på en langt bedre måte. 19 minutter siden skrev Blaakækse: Dette synes jeg ble i overkant aggressivt mot Stikka, ja. Virkelig? Tor Bjørnar fra Budstikka innledet med å stille ledende spørsmål hvor det var overtydelig hva slags sak han var ute etter å skrive. Posse svarte høflig at det var dårlig timing for ham å gå ut med noe negativt i Budstikka sånn rett før det planlagte møtet. Noe han selvsagt gjorde helt rett i. Da Tor Bjørnar fra Budstikka ikke aksepterte det, men fortsatte å fiske etter svar som kunne vinkles akkurat slik han hadde planlagt, var det bare til pass for ham at Posse svarte elegant sarkastisk. Tor Bjørnar fra Budstikka kan heller bruke tiden sin på å pugge rettskriving. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 835 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 17:08 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 17:08 100 % korrekt, @Nøfyse. Klassisk eksempel på journalist som prøver å skape konflikt. Ser for meg overskriften: Stabæk Support (25) raser mot Stabæk (113) 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 447 Del Skrevet i går, 17:41 Del Skrevet i går, 17:41 Heia @Styrmann! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 4 241 Del Skrevet i går, 17:44 Del Skrevet i går, 17:44 2 minutter siden skrev arni: Heia @Styrmann! Styrmann gjør en veldig god jobb her nå som ordstyrer og stiller oppfølgingsspørsmål. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 447 Del Skrevet i går, 17:46 Del Skrevet i går, 17:46 Akkurat nå skrev Marandinho: Styrmann gjør en veldig god jobb her nå som ordstyrer og stiller oppfølgingsspørsmål. Enig👍👍 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 226 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 22:08 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 22:08 De beste svarene kom da mikrofonene var skrudd av. Uansett var det nok et vellykket opplegg hvor de mest kritiske stemmene på forumet som vanlig ikke brukte sin stemme i plenum under møtet. På samme måte som de var fraværende under møtene som klubben arrangerte 05.08.21, 04.01.22, 08.09.22 og 15.08.23. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 915 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 18 timer siden 7 timer siden skrev Slum: De beste svarene kom da mikrofonene var skrudd av. Uansett var det nok et vellykket opplegg hvor de mest kritiske stemmene på forumet som vanlig ikke brukte sin stemme i plenum under møtet. På samme måte som de var fraværende under møtene som klubben arrangerte 05.08.21, 04.01.22, 08.09.22 og 15.08.23. Hvem av forumets kritiske stemmer savner du? Det har vært ønske fra flere om mulighet til å delta fra avstand, noe som har blitt klink avslått! Kanskje disse kritiske røstene har småbarn eller bor i en avstand fra Bekkestua som ikke lar en komme dit på en onsdag ettermiddag/kveld? har du tenkt over det? 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 347 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 18 timer siden 7 timer siden skrev Slum: På samme måte som de var fraværende under møtene som klubben arrangerte 05.08.21, 04.01.22, 08.09.22 og 15.08.23. At du kan ramse opp så mange datoer og vi likevel er der vi er sier kanskje noe om hvorfor de fleste ikke gidder. Jeg har 0 - null - tro på at disse møtene har noe som helst for seg annet enn å være et verktøy for klubben til å dempe ulmende misnøye uten å måtte ta reelt ansvar for noe. Det er et spill for galleriet som settes opp hver gang det ulmer litt mer enn hva behagelig er uten at det noen gang kommer endringer til det bedre i etterkant. Og de minst kritiske stemmene på forumet går fem på hver gang... 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 904 Del Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 25 minutter siden skrev Nøfyse: At du kan ramse opp så mange datoer @Slum er på spekteret. He just cannot help it. -------- Ellers er det en dramaturgi rundt dette som går igjen, og igjen. Det er ikke greit å være kritisk/negativ, inntil det plutselig er greit. Hvor denne grensen går vet bare noen få. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 512 Del Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Selv er jeg stuck i Danmark på fotballcup, men undres mest av alt på at Slum ikke er i Malaysia. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 772 Del Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Rart igår å se styre og ledelse helt uten resultater de siste åra, ha så stor tro på det de driver med nå. Men en sweet talking Swede var det 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 571 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Dere som var på møtet. Var trener og ledelse samstemte om mål for sesongen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 915 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Vil også legge til at møte var i start på en langhelg for mange! Taktisk dato? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 13 timer siden Opprinnelig ønsket man å ha møtet mandag 19. mai, men da var sportssjef i Afrika. Derfor ble møtet 28. mai. Dagen før var det styremøte. Ikke optimalt, men alternativet var å vente enda lenger. Det ble ikke stream denne gangen, men møtet i sin helhet kommer som podcast i Kikkertsvingen. Om ikke annet så er vel det en klar forbedring for de som har småbarn, andre forpliktelser eller bor for langt unna til å ta turen. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 577 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 12 minutter siden skrev Potter: Opprinnelig ønsket man å ha møtet mandag 19. mai, men da var sportssjef i Afrika. Derfor ble møtet 28. mai. Dagen før var det styremøte. Ikke optimalt, men alternativet var å vente enda lenger. Det ble ikke stream denne gangen, men møtet i sin helhet kommer som podcast i Kikkertsvingen. Om ikke annet så er vel det en klar forbedring for de som har småbarn, andre forpliktelser eller bor for langt unna til å ta turen. Takk for at du skriver her. Har lurt litt siste uka - hvor utfordrende er det å være styreleder i en klubb som har nådd et sportslig nivå ikke sett siste 30 år på Nadderud.? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 13 timer siden Jeg er litt på farten akkurat nå, og noe dekkes vel indirekte i podden som kommer, så det blir et litt kort svar. Men, det er selvfølgelig beintøft. Å ta over staffettpinnen i slutten av februar, etter at vi med god margin feilet i jakten på opprykket i fjor, var og er krevende. Jeg har lovet meg selv, og for så vidt også alle dere ved å ta vervet, at det skal legges ned en enorm innsats fra min side. Hvis man ikke er villig til det så er det bedre at andre tar børen. Skal vi lykkes må vi være smartere, mer energiske og mer dedikerte enn konkurrentene våre. Det er mange av de som er både flinke og smarte, så vi må også ha en solid stamina. Vi skal ikke vente alt for lenge med neste møte - og det er ikke ment som brannslukking. Som jeg sa i går så er press sunt og motiverende så lenge man tåler det. Jeg tror det er bedre for alle at vi møtes jevnlig for å bygge fellesskap og for å kunne diskutere, få innspill, få (konstruktiv) kritikk og for å bygge kultur. Heller to pils på Onkel Blaa enn én kaffekopp på brakka PS: Vi får se om vi ikke klarer stream neste gang. Denne gangen var mediesjef Miøen bortreist. 30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 577 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 4 minutter siden skrev Potter: Jeg er litt på farten akkurat nå, og noe dekkes vel indirekte i podden som kommer, så det blir et litt kort svar. Men, det er selvfølgelig beintøft. Å ta over staffettpinnen i slutten av februar, etter at vi med god margin feilet i jakten på opprykket i fjor, var og er krevende. Jeg har lovet meg selv, og for så vidt også alle dere ved å ta vervet, at det skal legges ned en enorm innsats fra min side. Hvis man ikke er villig til det så er det bedre at andre tar børen. Skal vi lykkes må vi være smartere, mer energiske og mer dedikerte enn konkurrentene våre. Det er mange av de som er både flinke og smarte, så vi må også ha en solid stamina. Vi skal ikke vente alt for lenge med neste møte - og det er ikke ment som brannslukking. Som jeg sa i går så er press sunt og motiverende så lenge man tåler det. Jeg tror det er bedre for alle at vi møtes jevnlig for å bygge fellesskap og for å kunne diskutere, få innspill, få (konstruktiv) kritikk og for å bygge kultur. Heller to pils på Onkel Blaa enn én kaffekopp på brakka PS: Vi får se om vi ikke klarer stream neste gang. Denne gangen var mediesjef Miøen bortreist. Takk for svar, setter pris på det👍 Spent på om gutta slår tilbake på lørdag, megaviktig! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 081 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden @Potter gjorde best figur i går etter mitt syn. Tydelig og offensiv. En del av spørsmålene var formulert på en kritisk måte, og da blir det vanskelig å svare. Sunde er god på strategi og kultur. Wålemark svarer godt, men det klinger litt hult når det ikke synes på banen. Så har jeg dårlig samvittighet for at jeg aldri kommer meg på damekamper. Sorry Janne. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 2 068 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Opptaket er sendt i trykken og bør være i en spillemaskin straks. Tok noen stikkprøver på lydkvaliteten og den bør jevnt over være good enough, men litt romklang bør man forvente. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 2 068 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Pling! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå