fexter 5 075 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Spiten bør få starte mot Moss. Synes ikke Ellegaard bidrar til mye. Få i gang Spiten er viktig for å få høy nok markedsverdi. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 459 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April Spiten (og Olderheim) må utvikle de relasjonelle ferdighetene sine. Det blir for mye jeg og for lite vi. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 609 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 1 time siden skrev @ringo: Spiten (og Olderheim) må utvikle de relasjonelle ferdighetene sine. Det blir for mye jeg og for lite vi. Veldig enig! Og selv om det er deilig å ha spillere som kan skape ting på egenhånd, så har Stabæks problemer omtrent så lenge jeg kan huske vært at forsvinner en artist så har vi ett altfor stort tomrom å fylle i ettertid. Vi må ha ett system som spillerne respekterer og følger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 646 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April Seneste insta-story er noe av det mest skamløse jeg har sett i min tid som supporter. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 383 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 8 timer siden skrev @ringo: Spiten (og Olderheim) må utvikle de relasjonelle ferdighetene sine. Det blir for mye jeg og for lite vi. Eller vi burde he flere spillere som banker til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 585 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April På 27.4.2025 den 20.37 skrev Yassine: Seneste insta-story er noe av det mest skamløse jeg har sett i min tid som supporter. for oss som ikke har insta, så legger du kanskje ut noe 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 745 Del Skrevet lørdag kl. 12:47 Del Skrevet lørdag kl. 12:47 Utestengt i 5 kamper etter Moss kampen… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 838 Del Skrevet lørdag kl. 12:55 Del Skrevet lørdag kl. 12:55 7 minutter siden skrev VestMar97: Utestengt i 5 kamper etter Moss kampen… ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 164 Del Skrevet lørdag kl. 12:55 Del Skrevet lørdag kl. 12:55 8 minutter siden skrev VestMar97: Utestengt i 5 kamper etter Moss kampen… Kan spille cupkampen på onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 538 Del Skrevet lørdag kl. 12:57 Del Skrevet lørdag kl. 12:57 Hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 882 Del Skrevet lørdag kl. 12:59 Del Skrevet lørdag kl. 12:59 For dytten i ansiktet??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 838 Del Skrevet lørdag kl. 13:05 Del Skrevet lørdag kl. 13:05 På 27.4.2025 den 19.37 skrev Yassine: Seneste insta-story er noe av det mest skamløse jeg har sett i min tid som supporter. Med tanke på at dette ble delt, så er det vel noe med det å gjøre antar jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
macca 62 Del Skrevet lørdag kl. 13:36 Del Skrevet lørdag kl. 13:36 Denne albuen mot Moss som skal være grunnen. Må vel være ærlige å si at den er på den styggere siden… 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 739 Del Skrevet lørdag kl. 13:37 Del Skrevet lørdag kl. 13:37 30 minutter siden skrev stbS: Med tanke på at dette ble delt, så er det vel noe med det å gjøre antar jeg.. Tror Yassine mente at Spiten delte Stabæks stort fra at han hadde scoret. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 239 Del Skrevet lørdag kl. 14:41 Del Skrevet lørdag kl. 14:41 Der fikk markedsprisen seg en knekk. Mister hue totalt 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 499 Del Skrevet lørdag kl. 14:42 Del Skrevet lørdag kl. 14:42 1 time siden skrev macca: Denne albuen mot Moss som skal være grunnen. Må vel være ærlige å si at den er på den styggere siden… Virker som at han er med mot Skeid imorgen da? https://www.stabak.no/nyheter/for-kampen-alt-du-trenger-a-vite-for-stabaek-skeid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 739 Del Skrevet lørdag kl. 14:47 Del Skrevet lørdag kl. 14:47 1 time siden skrev VestMar97: Utestengt i 5 kamper etter Moss kampen… Ja hva er kilden her? Finner ingenting noe sted 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 164 Del Skrevet lørdag kl. 15:13 Del Skrevet lørdag kl. 15:13 25 minutter siden skrev joogs: Ja hva er kilden her? Finner ingenting noe sted Klubben fikk beskjed tidligere i dag . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 499 Del Skrevet lørdag kl. 15:20 Del Skrevet lørdag kl. 15:20 37 minutter siden skrev kristh0707: Virker som at han er med mot Skeid imorgen da? https://www.stabak.no/nyheter/for-kampen-alt-du-trenger-a-vite-for-stabaek-skeid Ser at Miøen har fjerna sitatene til Spiten i saken nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 690 Del Skrevet lørdag kl. 15:40 Del Skrevet lørdag kl. 15:40 At den er stygg og fullstendig unødvendig er det ingen tvil om, men sett opp mot f.eks Romeros gule mot B/G i Europaligaen som ikke ble omgjort av VAR er 5 kamper voldsomt… 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 748 Del Skrevet lørdag kl. 15:44 Del Skrevet lørdag kl. 15:44 5 kamper er helt latterlig! Og i kjent NFF stil, ingen konsensus for hendelse og lengde på straff! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 920 Del Skrevet lørdag kl. 15:51 Del Skrevet lørdag kl. 15:51 Den ser ekstremt stygg ut da. Med fullt overlegg. Kunne like gjerne vært et knyttneveslag, ikke så mye forskjell når han bruker albuen på den måten. Nå har ikke jeg oversikt over hva som har vært gitt av straff i tilsvarende situasjoner tidligere, men synes umiddelbart at fem kamper høres ganske passe ut. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 457 Del Skrevet lørdag kl. 15:54 Del Skrevet lørdag kl. 15:54 Viktig at trenerteamet bidrar med tenningsnivået spesielt til unggutta …men skjønner frustrasjonen. Altså ref. til mangel på tenningsnivå ellers i troppen av de som skal fremstå som ledere og forbilder…dessverre fortjent straff. Men kan skje når kollektivet og lederne ikke er i balansen og samstemte troppmessig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 499 Del Skrevet lørdag kl. 15:58 Del Skrevet lørdag kl. 15:58 https://www.tv2.no/video/sport/bildene-ryster-fikk-sjokk/0AUNgtlh6k-20289030 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 4 147 Del Skrevet lørdag kl. 16:02 Del Skrevet lørdag kl. 16:02 Ja den er jævlig stygg 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 262 Del Skrevet lørdag kl. 16:04 Del Skrevet lørdag kl. 16:04 5 kamper syns jeg er i overkant... men da er det bare å få igang Vinge 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 480 Del Skrevet lørdag kl. 16:11 Del Skrevet lørdag kl. 16:11 Stemmer det at Stabæk ikke kjente til utestengelsen før i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 164 Del Skrevet lørdag kl. 16:13 Del Skrevet lørdag kl. 16:13 Akkurat nå skrev Blaakækse: Stemmer det at Stabæk ikke kjente til utestengelsen før i dag? Klubben fikk vite at avgjørelsen skulle komme i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 197 Del Skrevet lørdag kl. 16:16 Del Skrevet lørdag kl. 16:16 Utrolig uproft av NFF hvis straffen ikke kom før idag. En uke etter Moss, og dagen før neste match. Hvis Spiten har vært drilla i kampforberedelser fordi klubben har vært uvitende til dette er det bortkastet masse tid og energi man kunne brukt for å forberede erstatteren. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 459 Del Skrevet lørdag kl. 16:16 Del Skrevet lørdag kl. 16:16 7 minutter siden skrev Blaakækse: Stemmer det at Stabæk ikke kjente til utestengelsen før i dag? Det har vært kjent i et par dager - så klubben må ha visst - men mulig den endelige beskjeden først kom i dag?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå