Gå til innhold

Anbefalte innlegg

48 minutter siden skrev Blaa_Ottz:

Hva skjer egentlig med klubben vi er så glade i? Anderledesklubben Stabæk med bankende blaatt hjerte har blitt til Gråklubben Stabæk hvor alt lugger og vi går opp i liminga. 

De som jobbet med å gjøre Stabæk til det det var på nitti- og totusentallet jobber ikke der lenger. De som har overtatt gjør ting annerledes. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev NaturligPessimist:

De som jobbet med å gjøre Stabæk til det det var på nitti- og totusentallet jobber ikke der lenger. De som har overtatt gjør ting annerledes. 

Dessverre ikke annerledes på en god måte. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kanskje tristeste å se er hvordan de unge spillerne ser ut.

Frem til i fjor var vi redde for akademiets «leveranser». Så var plutselig Spiten og Olderheim listet blant verdens største talenter. Andresen etablert på backen. Wendt så ut som en million Nysveen kom inn og leverte sammen med Ekorness. 

Hvor er vi nå? Olderheim og Spiten er skygger av seg selv. Det ropes om å benke Andresen. Nysveen er fast på andrelaget. Spillere som Tobiassen og Øya er kastet ut på lån.

Under Bohinen var det mye frustrasjon over at spillerne ble fratatt frihet til å prøve. Er vi på samme under Wålermark?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

53 minutter siden skrev stbS:

Tunge tider for klubben, ingen tvil over det.. Når det er sagt så er jeg helt sikker på at du kommer til å se Stabæk ta medalje, NM gull, Europa kamper og seriegull inne på nye Nadderud. 

Når det skjer kan du huske på dagene der du var litt usikker på om vi fikser Skeid hjemme eller ikke. Da vil det smake ekstra godt. Tenk de FFK fansene som fornyet sesongkort i 2019 selv etter at opprykk fra 2 div glapp. Da den straffen gikk inn på Ullevall, den var for dem! Det må ha vært deilig!

Bodø fansen som så på 1 div kamper i 2017, men nå sitter i borte svingen mot Tottenham i Europa League semi finale. Jeg sier ikke at det går så fort eller blir like bra med oss så raskt. Men det er mulig, og en ny storhets tid for denne klubben kommer igjen inne på nye Nadderud. 

Men akkurat nå er vi der vi er, og klubben trenger deg hjemme mot Skeid som om det skulle vært seriefinale mot RBK! Vinner vi den er vi bare 3 poeng bak 3 plass. Visst faen henger vi med da! 

Burde vært postet med glass og ramme rundt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev odd:

Det kanskje tristeste å se er hvordan de unge spillerne ser ut.

Frem til i fjor var vi redde for akademiets «leveranser». Så var plutselig Spiten og Olderheim listet blant verdens største talenter. Andresen etablert på backen. Wendt så ut som en million Nysveen kom inn og leverte sammen med Ekorness. 

Hvor er vi nå? Olderheim og Spiten er skygger av seg selv. Det ropes om å benke Andresen. Nysveen er fast på andrelaget. Spillere som Tobiassen og Øya er kastet ut på lån.

Under Bohinen var det mye frustrasjon over at spillerne ble fratatt frihet til å prøve. Er vi på samme under Wålermark?

Spiten fikk ikke starte de første kampene fordi Wålemark foretrakk Ellegaard av en eller annen grunn (også mister vi jo nå Spiten i 5 kamper uansett), Olderheim blir kastet bort på kant og Nysveen er bare ute i kulden. Wålemark er ganske tydelig mer glad i rutine enn å spille de yngre. Synd med Wendt som er skadet men tviler på at han hadde startet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev stbS:

Tunge tider for klubben, ingen tvil over det.. Når det er sagt så er jeg helt sikker på at du kommer til å se Stabæk ta medalje, NM gull, Europa kamper og seriegull inne på nye Nadderud. 

Når det skjer kan du huske på dagene der du var litt usikker på om vi fikser Skeid hjemme eller ikke. Da vil det smake ekstra godt. Tenk de FFK fansene som fornyet sesongkort i 2019 selv etter at opprykk fra 2 div glapp. Da den straffen gikk inn på Ullevall, den var for dem! Det må ha vært deilig!

Bodø fansen som så på 1 div kamper i 2017, men nå sitter i borte svingen mot Tottenham i Europa League semi finale. Jeg sier ikke at det går så fort eller blir like bra med oss så raskt. Men det er mulig, og en ny storhets tid for denne klubben kommer igjen inne på nye Nadderud. 

Men akkurat nå er vi der vi er, og klubben trenger deg hjemme mot Skeid som om det skulle vært seriefinale mot RBK! Vinner vi den er vi bare 3 poeng bak 3 plass. Visst faen henger vi med da! 

Nydelig. Nå drar jeg på Nadderud i dag likevel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev Mr.StabækTheGOAT:

Kan noen av dere "ekspertene"

Det er greit å være uenige i ting. Mer enn greit: Det er egentlig ganske viktig med litt uenighet så en får utfordret og justert sine egne oppfatninger. Men kan vi slutte med sånt som det her, slike litt nedlatende karakteristikker av hverandre bare fordi noen uttrykker noe litt annet, eller på en annen måte, enn hva en selv ville gjort?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Nøfyse:

Det er greit å være uenige i ting. Mer enn greit: Det er egentlig ganske viktig med litt uenighet så en får utfordret og justert sine egne oppfatninger. Men kan vi slutte med sånt som det her, slike litt nedlatende karakteristikker av hverandre bare fordi noen uttrykker noe litt annet, eller på en annen måte, enn hva en selv ville gjort?

Man skal selvsagt kunne være uenige med ting. Ingen her er "eksperter", inkludert meg selv. Det var ikke rettet mot noen enkelt individer her. Min intensjon var aldri å snakke nedlatende mot andre som mener noe annet. Det er bare alt for mye negativitet fra forumet og supportere på tribunen. 

Vi må støtte klubben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Mr.StabækTheGOAT:

Wålemark har definitivt masse å jobbe med! Ingen er uenige med det. Jeg vil heller at vi starter dårlig og avslutter bra enn det motsatte. Tenk på hvordan vi bare kollapset på slutten av sesongen i fjor og ikke klarte kvalik engang. Hvilken trener (som vi vil ha) har lyst til å kunne ta over når han vet at klubben og fansen snur så fort? 

Jeg synes ikke fansen snur så for, man har lov til å være litt frustrert og sint når laget gjør det dårlig. Kalles følelser...

Jeg har vært på kamper der publikum har gått lenge før slutt når laget ligger under (ref. Fredrikstad). Og jeg har opplevd publikum som piper på eget lag (ref Brann). Ja det er nok noen i STB som også går før kampslutt men det er ikke mange i forhold.

Jeg er vel ikke den som leser så mye på forum rett etter et tap (må få roet meg litt først). Jeg har også sagt til venner at man ikke trenger å spørre meg om kamper vi taper. Det er min måte å takle motgang på. Vi reagerer alle forskjellig og ikke noe er "feil".

Personlig er jeg optimist men jeg er også realist. Da vil selv en optimist begynne å miste trua litt, men å gå før kampslutt, DET gjør jeg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
OBOS 2025, hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...