arni 10 234 Del Skrevet lørdag kl. 15:59 Del Skrevet lørdag kl. 15:59 Egersund henger med, imponerende 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 455 Del Skrevet lørdag kl. 16:01 Del Skrevet lørdag kl. 16:01 1 minutt siden skrev arni: Egersund henger med, imponerende Enig. Uten tap så langt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 602 Del Skrevet lørdag kl. 16:39 Del Skrevet lørdag kl. 16:39 Tror aldri Egersund henger med helt inn, men de har hatt en fin start mot lag som Raufoss, Åsane, Skeid 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 452 Del Skrevet lørdag kl. 16:39 Del Skrevet lørdag kl. 16:39 37 minutter siden skrev Pompel: Enig. Uten tap så langt! Ledet lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 455 Del Skrevet lørdag kl. 16:43 Del Skrevet lørdag kl. 16:43 3 minutter siden skrev @ringo: Ledet lenge Har vel vi gjort ved et par anledninger tidligere også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 440 Del Skrevet lørdag kl. 16:51 Del Skrevet lørdag kl. 16:51 11 minutter siden skrev SAU: Tror aldri Egersund henger med helt inn, men de har hatt en fin start mot lag som Raufoss, Åsane, Skeid Dette sa vi vel ifjor også. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 122 Del Skrevet lørdag kl. 16:53 Del Skrevet lørdag kl. 16:53 Hva skjer egentlig med klubben vi er så glade i? Anderledesklubben Stabæk med bankende blaatt hjerte har blitt til Gråklubben Stabæk hvor alt lugger og vi går opp i liminga. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 443 Del Skrevet lørdag kl. 17:50 Del Skrevet lørdag kl. 17:50 48 minutter siden skrev Blaa_Ottz: Hva skjer egentlig med klubben vi er så glade i? Anderledesklubben Stabæk med bankende blaatt hjerte har blitt til Gråklubben Stabæk hvor alt lugger og vi går opp i liminga. De som jobbet med å gjøre Stabæk til det det var på nitti- og totusentallet jobber ikke der lenger. De som har overtatt gjør ting annerledes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 34 Del Skrevet lørdag kl. 17:57 Del Skrevet lørdag kl. 17:57 7 minutter siden skrev NaturligPessimist: De som jobbet med å gjøre Stabæk til det det var på nitti- og totusentallet jobber ikke der lenger. De som har overtatt gjør ting annerledes. Dessverre ikke annerledes på en god måte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 834 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:20 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:20 58 minutter siden skrev Blaa_Ottz: Hva skjer egentlig med klubben vi er så glade i? Anderledesklubben Stabæk med bankende blaatt hjerte har blitt til Gråklubben Stabæk hvor alt lugger og vi går opp i liminga. Tunge tider for klubben, ingen tvil over det.. Når det er sagt så er jeg helt sikker på at du kommer til å se Stabæk ta medalje, NM gull, Europa kamper og seriegull inne på nye Nadderud. Når det skjer kan du huske på dagene der du var litt usikker på om vi fikser Skeid hjemme eller ikke. Da vil det smake ekstra godt. Tenk de FFK fansene som fornyet sesongkort i 2019 selv etter at opprykk fra 2 div glapp. Da den straffen gikk inn på Ullevall, den var for dem! Det må ha vært deilig! Bodø fansen som så på 1 div kamper i 2017, men nå sitter i borte svingen mot Tottenham i Europa League semi finale. Jeg sier ikke at det går så fort eller blir like bra med oss så raskt. Men det er mulig, og en ny storhets tid for denne klubben kommer igjen inne på nye Nadderud. Men akkurat nå er vi der vi er, og klubben trenger deg hjemme mot Skeid som om det skulle vært seriefinale mot RBK! Vinner vi den er vi bare 3 poeng bak 3 plass. Visst faen henger vi med da! 52 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 379 Del Skrevet lørdag kl. 18:48 Del Skrevet lørdag kl. 18:48 Det kanskje tristeste å se er hvordan de unge spillerne ser ut. Frem til i fjor var vi redde for akademiets «leveranser». Så var plutselig Spiten og Olderheim listet blant verdens største talenter. Andresen etablert på backen. Wendt så ut som en million Nysveen kom inn og leverte sammen med Ekorness. Hvor er vi nå? Olderheim og Spiten er skygger av seg selv. Det ropes om å benke Andresen. Nysveen er fast på andrelaget. Spillere som Tobiassen og Øya er kastet ut på lån. Under Bohinen var det mye frustrasjon over at spillerne ble fratatt frihet til å prøve. Er vi på samme under Wålermark? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa_Ottz 122 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:48 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:48 27 minutter siden skrev stbS: Tunge tider for klubben, ingen tvil over det.. Når det er sagt så er jeg helt sikker på at du kommer til å se Stabæk ta medalje, NM gull, Europa kamper og seriegull inne på nye Nadderud. Når det skjer kan du huske på dagene der du var litt usikker på om vi fikser Skeid hjemme eller ikke. Da vil det smake ekstra godt. Tenk de FFK fansene som fornyet sesongkort i 2019 selv etter at opprykk fra 2 div glapp. Da den straffen gikk inn på Ullevall, den var for dem! Det må ha vært deilig! Bodø fansen som så på 1 div kamper i 2017, men nå sitter i borte svingen mot Tottenham i Europa League semi finale. Jeg sier ikke at det går så fort eller blir like bra med oss så raskt. Men det er mulig, og en ny storhets tid for denne klubben kommer igjen inne på nye Nadderud. Men akkurat nå er vi der vi er, og klubben trenger deg hjemme mot Skeid som om det skulle vært seriefinale mot RBK! Vinner vi den er vi bare 3 poeng bak 3 plass. Visst faen henger vi med da! Dette trengte jeg å høre. Alltid uansett! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 468 Del Skrevet lørdag kl. 19:16 Del Skrevet lørdag kl. 19:16 53 minutter siden skrev stbS: Tunge tider for klubben, ingen tvil over det.. Når det er sagt så er jeg helt sikker på at du kommer til å se Stabæk ta medalje, NM gull, Europa kamper og seriegull inne på nye Nadderud. Når det skjer kan du huske på dagene der du var litt usikker på om vi fikser Skeid hjemme eller ikke. Da vil det smake ekstra godt. Tenk de FFK fansene som fornyet sesongkort i 2019 selv etter at opprykk fra 2 div glapp. Da den straffen gikk inn på Ullevall, den var for dem! Det må ha vært deilig! Bodø fansen som så på 1 div kamper i 2017, men nå sitter i borte svingen mot Tottenham i Europa League semi finale. Jeg sier ikke at det går så fort eller blir like bra med oss så raskt. Men det er mulig, og en ny storhets tid for denne klubben kommer igjen inne på nye Nadderud. Men akkurat nå er vi der vi er, og klubben trenger deg hjemme mot Skeid som om det skulle vært seriefinale mot RBK! Vinner vi den er vi bare 3 poeng bak 3 plass. Visst faen henger vi med da! Burde vært postet med glass og ramme rundt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 260 Del Skrevet lørdag kl. 20:53 Del Skrevet lørdag kl. 20:53 2 timer siden skrev odd: Det kanskje tristeste å se er hvordan de unge spillerne ser ut. Frem til i fjor var vi redde for akademiets «leveranser». Så var plutselig Spiten og Olderheim listet blant verdens største talenter. Andresen etablert på backen. Wendt så ut som en million Nysveen kom inn og leverte sammen med Ekorness. Hvor er vi nå? Olderheim og Spiten er skygger av seg selv. Det ropes om å benke Andresen. Nysveen er fast på andrelaget. Spillere som Tobiassen og Øya er kastet ut på lån. Under Bohinen var det mye frustrasjon over at spillerne ble fratatt frihet til å prøve. Er vi på samme under Wålermark? Spiten fikk ikke starte de første kampene fordi Wålemark foretrakk Ellegaard av en eller annen grunn (også mister vi jo nå Spiten i 5 kamper uansett), Olderheim blir kastet bort på kant og Nysveen er bare ute i kulden. Wålemark er ganske tydelig mer glad i rutine enn å spille de yngre. Synd med Wendt som er skadet men tviler på at han hadde startet... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 608 Del Skrevet søndag kl. 04:35 Del Skrevet søndag kl. 04:35 10 timer siden skrev stbS: Tunge tider for klubben, ingen tvil over det.. Når det er sagt så er jeg helt sikker på at du kommer til å se Stabæk ta medalje, NM gull, Europa kamper og seriegull inne på nye Nadderud. Når det skjer kan du huske på dagene der du var litt usikker på om vi fikser Skeid hjemme eller ikke. Da vil det smake ekstra godt. Tenk de FFK fansene som fornyet sesongkort i 2019 selv etter at opprykk fra 2 div glapp. Da den straffen gikk inn på Ullevall, den var for dem! Det må ha vært deilig! Bodø fansen som så på 1 div kamper i 2017, men nå sitter i borte svingen mot Tottenham i Europa League semi finale. Jeg sier ikke at det går så fort eller blir like bra med oss så raskt. Men det er mulig, og en ny storhets tid for denne klubben kommer igjen inne på nye Nadderud. Men akkurat nå er vi der vi er, og klubben trenger deg hjemme mot Skeid som om det skulle vært seriefinale mot RBK! Vinner vi den er vi bare 3 poeng bak 3 plass. Visst faen henger vi med da! Nydelig. Nå drar jeg på Nadderud i dag likevel 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 583 Del Skrevet søndag kl. 06:02 Del Skrevet søndag kl. 06:02 13 timer siden skrev arni: Egersund henger med, imponerende Til sammenligning ligger Stabæk på 13. plass før dagens kamp, som vil bli til en 7. plass om vi vinner 5-0 eller mer. https://www.obos-ligaen.no/tabell 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 443 Del Skrevet søndag kl. 07:30 Del Skrevet søndag kl. 07:30 14 timer siden skrev SAU: Tror aldri Egersund henger med helt inn, men de har hatt en fin start mot lag som Raufoss, Åsane, Skeid Hva skiller Egersund nå fra Stabæk i 92-93? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 602 Del Skrevet søndag kl. 09:13 Del Skrevet søndag kl. 09:13 1 time siden skrev NaturligPessimist: Hva skiller Egersund nå fra Stabæk i 92-93? Aner ikke 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 455 Del Skrevet søndag kl. 14:48 Del Skrevet søndag kl. 14:48 Nå kun 3 lag som har putta færre mål enn oss..hødd, Lyn og ranheim…. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 604 Del Skrevet søndag kl. 16:07 Del Skrevet søndag kl. 16:07 Hødd leder over Lyn borte, Lyn mye svakere enn forventet i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 452 Del Skrevet søndag kl. 16:28 Del Skrevet søndag kl. 16:28 Alternativt Hødd ikke så dårlig som folk vil ha det til… 😜 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 514 Del Skrevet søndag kl. 16:52 Del Skrevet søndag kl. 16:52 2 timer siden skrev Pompel: Nå kun 3 lag som har putta færre mål enn oss..hødd, Lyn og ranheim…. På den annen side holder vi nullen for andre gang i serien i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 604 Del Skrevet søndag kl. 16:57 Del Skrevet søndag kl. 16:57 3 minutes ago, FranckTheBank said: På den annen side holder vi nullen for andre gang i serien i år. Da vant Hødd over Lyn og er foran oss på tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 455 Del Skrevet søndag kl. 17:13 Del Skrevet søndag kl. 17:13 19 minutter siden skrev FranckTheBank: På den annen side holder vi nullen for andre gang i serien i år. Sant. Selv mot et lag som har puttet mer enn oss…selv uten et eneste poeng og 14 baklengs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 452 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 21:43 Kongeinnlegg! Del Skrevet søndag kl. 21:43 Det vi kan slå fast er at dette laget har en lang vei å gå. Vi spiller uten selvtillit og gir i dag fra oss initiativet etter å ha gått opp i ledelsen og de er en mann mindre. Frykten for å miste ledelsen er større en viljen til å trygge den. Dette var en kamp som minnet om 2. runde i cupen mot et ok 2. div lag. Men vi har ikke kontroll på det vi driver med - hva er planen? Jeg synes vi har sett denne fotballen før, gjennom flere generasjoner av spillertropper og utallige trenere. Det er noen konkrete ting i spillet jeg vil pirke borti - det mest åpenbare er manglende bevegelse uten ball og at spillere ikke virker å ville ha ball på innkast. Det er drit frustrerende å se. Det er et symptom. Det er få som viser seg frem, spillet blir seigt og vi kommer ikke til avslutninger. I vinter manet Wålemark på om at vi måtte avslutte angrepene og det offensive spillet var bedre enn det er nå. Utviklingen går feil og vi faller tilbake til gamle synder. En annen ting jeg har stusset på er at backene ofte presser på utsiden av motstanders flankespillere og dermed styrer de inn i banen. Jeg er dels usikker på om hvorfor, om det er meningen og om så hvor smart det er. Det er andre faser i spillet også - som hvordan stopperene trekker inn og opp før Keeper spiller ball til back - om vi gjør feil der så kan vi fort få noen kiipe situasjoner i mot. Det er sikkert fler slike trekk ved spillet som folk som kan mer fotball enn meg ser også. Videre - Wålemark har ikke funnet 11’eren sin. Jeg mistenker noe skyldes at vi slapp Christensen sent i oppkjøringen og hverken hadde eller fant en erstatter. Vi finner ikke en midtbane konstellasjon som fungerer, det preger oss både offensivt og defensivt. Det må vi finne ut av - Vi fikk noen svar i dag, vi fikk noen gode svar sist mot Moss om hva vi ihvertfall ikke må gjøre. Spennende å se om vi tar lærdom av det. Mange spørsmål, lite svar foreløpig - men vi er på skuddhold og det er veldig lenge igjen. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.StabækTheGOAT 85 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 20 timer siden Kan noen av dere "ekspertene" minne meg på hvor Enga og Bryne lå på tabellen etter 5 kamper i fjor? Jeg husker godt hvordan vi sang at "vi skal vinne ligaen i år" borte mot Moss i fjor. Hvor endte vi til slutt? Wålemark har definitivt masse å jobbe med! Ingen er uenige med det. Jeg vil heller at vi starter dårlig og avslutter bra enn det motsatte. Tenk på hvordan vi bare kollapset på slutten av sesongen i fjor og ikke klarte kvalik engang. Hvilken trener (som vi vil ha) har lyst til å kunne ta over når han vet at klubben og fansen snur så fort? Veldig bra fra Support i går! Hovis begynner å miste troen. Det hjelper ikke da når "sofa support" her inne klager på alt og alle. Forumet er ikke bare for folk på feltet. Alltid Uansett betyr Alltid Uansett! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 074 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 19 minutter siden skrev Mr.StabækTheGOAT: Kan noen av dere "ekspertene" Det er greit å være uenige i ting. Mer enn greit: Det er egentlig ganske viktig med litt uenighet så en får utfordret og justert sine egne oppfatninger. Men kan vi slutte med sånt som det her, slike litt nedlatende karakteristikker av hverandre bare fordi noen uttrykker noe litt annet, eller på en annen måte, enn hva en selv ville gjort? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.StabækTheGOAT 85 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 22 minutter siden skrev Nøfyse: Det er greit å være uenige i ting. Mer enn greit: Det er egentlig ganske viktig med litt uenighet så en får utfordret og justert sine egne oppfatninger. Men kan vi slutte med sånt som det her, slike litt nedlatende karakteristikker av hverandre bare fordi noen uttrykker noe litt annet, eller på en annen måte, enn hva en selv ville gjort? Man skal selvsagt kunne være uenige med ting. Ingen her er "eksperter", inkludert meg selv. Det var ikke rettet mot noen enkelt individer her. Min intensjon var aldri å snakke nedlatende mot andre som mener noe annet. Det er bare alt for mye negativitet fra forumet og supportere på tribunen. Vi må støtte klubben! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 602 Del Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 1 time siden skrev Mr.StabækTheGOAT: Wålemark har definitivt masse å jobbe med! Ingen er uenige med det. Jeg vil heller at vi starter dårlig og avslutter bra enn det motsatte. Tenk på hvordan vi bare kollapset på slutten av sesongen i fjor og ikke klarte kvalik engang. Hvilken trener (som vi vil ha) har lyst til å kunne ta over når han vet at klubben og fansen snur så fort? Jeg synes ikke fansen snur så for, man har lov til å være litt frustrert og sint når laget gjør det dårlig. Kalles følelser... Jeg har vært på kamper der publikum har gått lenge før slutt når laget ligger under (ref. Fredrikstad). Og jeg har opplevd publikum som piper på eget lag (ref Brann). Ja det er nok noen i STB som også går før kampslutt men det er ikke mange i forhold. Jeg er vel ikke den som leser så mye på forum rett etter et tap (må få roet meg litt først). Jeg har også sagt til venner at man ikke trenger å spørre meg om kamper vi taper. Det er min måte å takle motgang på. Vi reagerer alle forskjellig og ikke noe er "feil". Personlig er jeg optimist men jeg er også realist. Da vil selv en optimist begynne å miste trua litt, men å gå før kampslutt, DET gjør jeg ikke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 731 Del Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 1 time siden skrev Mr.StabækTheGOAT: Vi må støtte klubben! Husk at vi er i en tidsalder hvor vi ikke støtter men støter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå