Pompel 277 Share Posted June 19 Share Posted June 19 32 minutter siden skrev Hanse: Får håpe den er litt mindre luguber enn faren sin Golfbaner og eiendom... Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,804 Share Posted June 19 Share Posted June 19 34 minutter siden skrev Hanse: Får håpe den er litt mindre luguber enn faren sin og bestefaren Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,466 Share Posted June 19 Share Posted June 19 53 minutter siden skrev Pompel: Diskerud hat slått seg ned over dammen med kids og skal overta businessen til bestefaren... Hvor mye sponsorbudsjett har de? 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
kristh0707 1,383 Share Posted June 24 Share Posted June 24 hva skal dette bety da? Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,318 Share Posted June 24 Share Posted June 24 Ny forsvarsspiller med fysikk inn i dag? Link to post Share on other sites More sharing options...
Yassine 1,480 Share Posted June 24 Share Posted June 24 27 minutter siden skrev kristh0707: hva skal dette bety da? Denne gangen er det nok Hoven som presenteres. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 3,127 Share Posted June 24 Share Posted June 24 31 minutter siden skrev Yassine: Denne gangen er det nok Hoven som presenteres. Et etternavn som passer kommunen, i alle fall! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Yassine 1,480 Share Posted June 24 Share Posted June 24 https://www.stabak.no/nyheter/velkommen-til-stabaek-andreas-hoven 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
1369 1,303 Share Posted June 24 Share Posted June 24 27 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Et etternavn som passer kommunen, i alle fall! I hvert fall alle med plass på Hoventribunen *blødme* Link to post Share on other sites More sharing options...
joogs 1,706 Share Posted July 8 Share Posted July 8 Sakarias Opsahl virker å være litt i fryseboksen i TIL. Kunne han vært noe for oss kanskje? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 2,447 Share Posted July 8 Share Posted July 8 2 timer siden skrev joogs: Sakarias Opsahl virker å være litt i fryseboksen i TIL. Kunne han vært noe for oss kanskje? Virkelig? Jeg har over hodet ikke fulgt med på situasjonen eller spillet hans i år, men ut fra hva jeg har sett av ham og Tromsø i de foregående sesongene så må jeg si det er overraskende om han er såpass ute i kulden. Hvis det finnes noen mulighet for å hente ham, kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være interessant for oss. Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,268 Share Posted July 8 Share Posted July 8 2 timer siden skrev Nøfyse: Virkelig? Jeg har over hodet ikke fulgt med på situasjonen eller spillet hans i år, men ut fra hva jeg har sett av ham og Tromsø i de foregående sesongene så må jeg si det er overraskende om han er såpass ute i kulden. Hvis det finnes noen mulighet for å hente ham, kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være interessant for oss. Han har slitt mye med skader i år! Men er sterk konkurranse på plassen hans, tror dog han får tillit så fort formen er tilbake 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Elliott Ottesen 658 Share Posted July 13 Share Posted July 13 Håpet vi fortsatt ser etter ny spiss. Kan ikke stole på helsa til Diabate og Olderheim/Hammy på topp funker dårlig 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,268 Share Posted July 15 Share Posted July 15 På 8.7.2024 den 15.14 skrev joogs: Sakarias Opsahl virker å være litt i fryseboksen i TIL. Kunne han vært noe for oss kanskje? Solgt til Brann! Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 2,447 Share Posted July 15 Share Posted July 15 Ergerlig. Ser det spekuleres på en pris på 5-6 millioner. Jeg syns ikke det var spesielt dyrt for en spiller som Opsahl i så fall. Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 1,870 Share Posted July 16 Share Posted July 16 https://www.stabak.no/nyheter/provespiller-fra-ifk-goteborg Suleiman Abdullahi på prøvespill fra IFK Göteborg. Angrepsspiller som har slitt mye med skader og spilletid. Han har slitt en stund med kneet nå, og ikke trent mye med IFK. Et potensiale her jeg håper vi kan få noe ut av! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Kongen23 916 Share Posted July 16 Share Posted July 16 Spennende! Omreist og erfaren. Håper på god en god match! Språk bør ikke være en utfordring. Ut ifra tidligere utsagn virker han til å ha samme ferdighetene som Diabate. Fysisk spiller med høy fart og som kan holde på ballen. Skadeplagene er alltid en gamble... Men vi ser kanskje først og fremst på et lån her vil jeg tro. Og da kan man kanskje også tro at Diabate sin skade er mer alvorlig enn antatt... 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 1,870 Share Posted July 16 Share Posted July 16 5 minutter siden skrev Kongen23: Skadeplagene er alltid en gamble Sjefssspeideren i IFK, Stig Torbjørnsen, fikk kritikk for å hente han grunnet hans skadehistorikk fra Bundesliga. Dette er nok dessverre er stort rødt flagg hos han. Hadde vært gøy om han viser seg frem nå, og eventuelt er med videre. Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 3,444 Share Posted July 16 Share Posted July 16 Tørr vi virkelig dette nå? Da håper jeg det kommer enda en og at han her er ett wildcard med potensiell kjempeoppside. Men blir nervøs om vi satser på enda en skdeplaget spiller nå.. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,466 Share Posted July 16 Share Posted July 16 8 mål og 5 assist for Viking i 2015. Så 5 mål i vårsesongen 2016 før han ble solgt til 2. Bundesliga, der han så var frem og tilbake melom Eintracht Braunschweig og Union Berlin. Noen som husker han fra tiden i Viking? Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,239 Share Posted July 16 Share Posted July 16 Hadde noen fine involveringer på dagens trening. Hvor han viste styrke og god teknikk som endte med ballen i mål. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,155 Share Posted July 16 Share Posted July 16 1 time siden skrev odd: 8 mål og 5 assist for Viking i 2015. Så 5 mål i vårsesongen 2016 før han ble solgt til 2. Bundesliga, der han så var frem og tilbake melom Eintracht Braunschweig og Union Berlin. Noen som husker han fra tiden i Viking? Viking-fansen snakker varmt om han på Twitter iallfall Link to post Share on other sites More sharing options...
Abel 507 Share Posted July 18 Share Posted July 18 StorOslos beste pasnings og dødballfot, Olav Øby på Kjelsås, glapp til SandnesU 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
1369 1,303 Share Posted July 18 Share Posted July 18 På 16.7.2024 den 13.15 skrev Luringen: Viking-fansen snakker varmt om han på Twitter iallfall Men de vet jo ikke noe om hvordan han er nå. Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,705 Share Posted July 18 Share Posted July 18 2 timer siden skrev Abel: StorOslos beste pasnings og dødballfot, Olav Øby på Kjelsås, glapp til SandnesU Er det en spiller Finstad har «snust» på? Link to post Share on other sites More sharing options...
SuperDungeonMaster 2,078 Share Posted July 20 Share Posted July 20 Noe for oss? https://www.instagram.com/p/C9cI50qAkHs/?igsh=MTEzcWp2OGRub3RrdA== 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
avdeling_tøyen 1 Share Posted July 20 Share Posted July 20 Akkurat nå skrev SuperDungeonMaster: Noe for oss? https://www.instagram.com/p/C9cI50qAkHs/?igsh=MTEzcWp2OGRub3RrdA== Hørt mye bra! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 2,428 Share Posted July 20 Share Posted July 20 Bakenga ut sesongen? Trenger en spiss. Er ikke godt å si hvor mye Diabate og Opseth spiller igjen i år. Vi rykker IKKE opp uten en sikkelig spiss. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
1369 1,303 Share Posted July 21 Share Posted July 21 For meg virker det som et kjempenei til prøvespilleren Abdullahi er det riktige. Her fra Expressen: Sitat Larsson förklarar att Blåvitt vill gå ifrån stadiet där man har spelare i truppen som över längre tid inte kan vara med hela träningsveckor. – Vi behöver gå i från det och behöver i stället ha fler spelare som deltar i verksamheten dagligen. ”Sulle” är inte en sån spelare för oss. Däremot finns det andra klubbar som kan acceptera en sådan situation, bland annat Stabaek då. Har ”Sulle” gjort en hel träningsvecka under din tid i klubben? – Han har aldrig tränat kontinuerligt i två veckor under den tiden jag varit här. https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ola-larsson-arliga-svar-om-floppanfallaren-ar-inte-en-sadan-spelare-for-oss/ Håpløst å hente (enda) en spiller som bare kan trene "litt". 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
gegras 252 Share Posted July 21 Share Posted July 21 31 minutter siden skrev 1369: For meg virker det som et kjempenei til prøvespilleren Abdullahi er det riktige. Her fra Expressen: https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ola-larsson-arliga-svar-om-floppanfallaren-ar-inte-en-sadan-spelare-for-oss/ Håpløst å hente (enda) en spiller som bare kan trene "litt". Finstad (om han har påvirkning lenger?) har vel lært av casene Ellegaard og Opseth! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts