Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Her burde Glimt blitt pålagt å finne en annen godkjent bane, eventuelt gitt bort hjemmebanefordelen til oss. Dette er jo helt håpløst! Dette kan ikke sees på som force majeure, da dette er noe som åpenbart er dårlig organisert/administrert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arild Rudolf Thorp er prosjektleder, men er ordknapp om hva som har skjedd.

- Jeg skal på et møte på Aspmyra klokken 14.00. Før det har jeg ikke noe å si, sier Thorp til an.no

 

Samme Arild Thorp som har vært dommer / ansatt i Stabæk Fotball, er prosjektleder i firmaet som legger kunstgresset. Det var jo litt spesielt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Følte jeg måtte logge på for å forklare et par ting. For det første så eier ikke Bodø/Glimt Aspmyra og har ingenting med banedekket å gjøre annet enn at de spiller på det. For det andre så er det uforutsette ting som har oppstått, nemlig at det har havnet glass på dekket. Dette måtte Stabæk ha utsatt kampen for akkurat som Glimt må. Jeg kan si meg enig i at det burde kunne bli spilt på en annen bane, som f.eks. Nordlandshallen. Men det er nok litt mer komplisert enn som så.

 

Jeg føler virkelig med de som har bestilt billett, og håper de finner en måte å endre billettene sine på og får tid til å komme når kampen blir spilt den 23. Juli. Som sagt, så er det lite Bodø/Glimt kan gjøre med den jobben som blir gjort på Aspmyra. Men ja, det er langt fra en heldig sak for klubben som får skyld i noe som de i bunn og grunn ikke har skyld i.

Endret av Aspmyra
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hørtes ut som en god idé.

 

Har fått byttet til 13:05 opp og 10:20 hjem. Og bor på det nye Scandic-hotellet istedenfor.

 

Noen flere enn meg og Frode som skal oppover?

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg og Jan Fredrik bor på Scandiic, og det er jo nyåpnet. Så mulig man blir der en stund for å se hvordan det er. Er vel der rundt 15. Ellers finnes det et sted hvor det er uteservering i enden? av Sjøgata nede ved kaiområdet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Per nå er status slik at vi har Haugesund hjemme i kvarten. Hvis folk ikke loker seg bort kan vi fort være i en semi. Hvis vi presterer på vårt beste der vil november bli helt syk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Adu fikk straffen fordi det var nok hans siste Stabæk kamp.

Og fordi han har tatt alle straffene våre i år.
Ny! JIH er vel streng talt straffeskytteren vår!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når han uttaler at hodet hans er i Malmö mens han fortsatt er i stb viser det en lite motivert spiller. Det mentale er utrolig viktig for å ta straffespark og jeg synes ikke han burde tatt straffe etter den uttalelsen

Samtidig er det ingen som tar bedre straffer enn de som er iskalde...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...